معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از جان باختن ۲۰ نفر دیگر در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: موج چهارم بسیار سنگین و خطرناکتر پیش بینی شده به طوری که طی چند روز گذشته وضعیت شهرستانهای قرمز در استان افزایش یافته است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ظرف مدت بسیار کوتاهی شاهد قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در حدود دوسوم شهرستانهای فارس بودیم، خواستار اعلام وضعیت فوقالعاده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این استان شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دیروز دو هزار بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در استان شناسایی شدند، این آمار را به منزله انفجار کرونایی در ماههای اخیر دانست.
در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با امام جمعه شیراز افزایش آگاهی بخشی عمومی در جامعه برای برون رفت از شرایط کنونی بحران کرونا مورد تاکید قرار گرفت.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جولان ویروس انگلیسی در فارس خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به آمارها، استان فارس وارد موج چهارم کرونا شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به روند صعودی موارد ابتلا و بستری بیماران کووید۱۹ در استان فارس، از تغییر وضعیت شیراز و هشت شهرستان استان به قرمز خبر داد.
شیراز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز میزان مراجعه به مراکز تشخیص کرونا در فارس بیسابقه اعلام کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بستری ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت کنونی بیمارستان های استان را در زمینه پذیرش بیمار جدید کرونا، بحرانی خواند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام ورود ۱۹۳ بیمار جدید به بخشهای کووید۱۹ استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با افزوده شدن موارد جدید، آمار بستری مبتلایان از مرز هزار نفر گذشت.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از کمک ۱۶۸ میلیارد تومانی خیرین عرصه سلامت استان در سال ۹۹ خبر داد که از رشد ۴۵ درصدی نسبت به سال ۹۸ برخوردار بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازنسبت به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ در استان فارس ،و تشدید وخامت وضعیت کرونا در فارس در روزهای آینده هشداد داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بستری ۸۵۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان، این آمار را طی یکصد روز گذشته در فارس بی سابقه خواند.
لطفی با اشاره به اعلام وضعیت نارنجی برای شیراز و پنج شهرستان دیگر استان، گفت: در حال حاضر هیچ شهری در استان وضعیت عادی ندارد و لازم است امسال روز طبیعت را در خانه بمانیم.