سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی مدت شیوع ویروس کرونا سه هزار و ۲۱۹ نفر در استان فارس جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست دادهاند که طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در استان ثبت نشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: ۸۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخشهای ICU، مراقبتهای ویژه درمانی در هالهای از بیم وامید برای زندگی و مرگ به سر میبرند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام جان باختن ۳ هم استانی دیگر در اثر بیماری کرونا، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری را سه هزار و ۱۹۴ نفر اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند و ۵۶۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در فارس براثر کرونا فوت کرد،مجموع قربانیان این بیماری از ابتدای شیوع کرونا در فارس را سه هزار و ۱۷۴ نفر اعلام کرد.