مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه ۳۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و در حال حاضر ۲ هزار و ۷۹۲ بیمار در بیمارستانهای استان فارس بستری هستند.
در مواقعی که ماه مبارک رمضان با روزهای بلند مقارن میشود، یکی از مشکلات اساسی روزه داران، بروز تشنگی در طول روز است. راههای مختلفی برای مقابله با تشنگی در ایام روزهداری وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم درخواست کرد تا مجموعه سلامت فارس را در شکست کرونا یاری دهند و از هرگونه اقدام مانند برگزاری مراسم افطاری یا نذری خودداری کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: ۲۴ بیمار دیگر در استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته براثر کرونا جان خود را از دست دادند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز پارسال ۱۴ اختراع در داخل کشور و یک اختراع در خارج از کشور به ثبت رساندند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بستری بی سابقه دو هزار و ۶۰۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستانها و مراکز درمانی استان خبر داد که ۴۲۶ نفر از آنها طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.