مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون در بیمارستانهای فارس هزار و ۲۵۵ نفر بستری هستند که ۲۱۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخشهای ICU مراقبتهای ویژه درمانی دریافت میکنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته و ورودی بیماران جدید بیمارستانها رو به کاهش است و در حال حاضر باید دغدغه همه مسئولان و مدیران سلامت استان، انجام واکسیناسیون سریع به گروههای هدف باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری مادران باردار از ابتدای امسال همزمان با موج چهارم کووید-۱۹ خبر داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از جان باختن ۱۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹در فارس خبر داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با جان باختن ۱۵ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته، آمار مجموع فوت ناشی از کرونا در استان فارس به ۴ هزار و ۴۹۴ نفر رسید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، از بستری هزار و ۵۲۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستانهای استان خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با فوت ۱۶ هم استانی دیگر، آمار جانباختگان ناشی از کروناویروس در استان فارس به چهار هزار و ۴۳۶ نفر افزایش یافت.
طبق اعلام مدیریت گروه آموزشی ژنتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر مهدی دیانت پورعضو هیات علمی این گروه، موفق به معرفی یک نشانگان جدید ژنتیکی و کشف ژن عامل آن شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مراجعه نکردن افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ به مراکز تشخیص و درمان سرپایی کرونا موجب افزایش آمار بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای فارس شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هزار و ۶۳۷ بیمار در بیمارستانها و مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: ۲۵۶ نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام جان باختن ۲۴ هم استانی دیگر بر اثر بیماری کرونا طی روز گذشته مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری را ۴ هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد.