معاون حقوقی وزیر امور خارجه در پاسخ به وقاحت تازه آمریکا درباره ادعای خسارت به کشورهای منطقه گفت:کشورهای منطقه باید از عاملان اصلی تجاوز نظامی به ایران یعنی از خود آمریکا خسارت بگیرند.
رژیم صهیونیستی با نقض آشکار آتشبس، ساختمانی را در منطقه ضاحیه بیروت هدف حمله قرار داد. این تجاوز تنها یک روز پس از ترور یک فرمانده و دو عضو ارتش لبنان رخ داد.
تحلیلگران و کارشناسان نظامی خارجی در بررسی توان دفاعی ایران معتقدند هر جنگندهای که با هدف تجاوز وارد حریم هوایی کشور شود، با شبکهای از سامانههای پدافندی، راداری و رهگیری چندلایه مواجه خواهد شد.
گزارشهای اسرائیلی از افزایش همکاریهای امنیتی میان قاهره و آنکارا خبر میدهند؛ روندی که میتواند بر موازنه قدرت منطقهای و اتحادهای شرق مدیترانه تأثیر بگذارد.
منابع پزشکی در کرانه باختری اعلام کردند شیرخواره فلسطینی که در پی تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به خودروی حامل خانوادهاش زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.