باشگاه خبرنگاران جوان - شهید مصطفی صدرزاده، فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون، که شفا یافتن خود را از برکت روضه حضرت اباعبدالله(ع) میدانست، سرانجام در ظهر تاسوعا و در آستانه عاشورای حسینی، تنها ۱۵ دقیقه مانده به اذان ظهر، در حلب سوریه به آرزوی دیرینهاش یعنی شهادت رسید.