رییس گروه بیماریهای واگیر و غیر واگیر مرکز بهداشت شهرستان قزوین از تزریق واکسن هپاتیت بی به ۵۰۰ نفر از پاکبانان شهر در مناطق سه گانه با همکاری مدیریت پسماند شهرداری خبر داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۶۶ هزار و ۷۳۸ نفر از ابتدای همهگیری ویروس کرونا تاکنون با علائم مشکوک به مراکز درمانی شهرستانهای شاهرود و میامی مراجعه کرده اند.