رئیس محیط زیست استان کرمان گفت : ایستگاه پایش کیفیت هوای پاک شهرستان بم اولین ایستگاه در استان کرمان میباشد که با اعتبار ۹۵۰ ملیون تومان به بهربرداری رسید.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت نمادین کلنگ احداث حدود یک هزار واحد مسکونی تخریب شده ناشی از سیل دی ماه ۹۸ در جنوب استان کرمان را به زمین زد.