معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استاندارد‌های دوگانه و سکوت در برابر کشور‌هایی (به‌ویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح‌های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند. مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می‌کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار