باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساسان ناصری زاده - فرانک موسوی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان امروز در گفتوگو با خبرنگار ما، با اشاره به آغاز ثبتنام پایه اول ابتدایی، گفت: بر اساس پیشبینیها، امسال ۹۳ هزار دانشآموز کلاس اولی در استان خوزستان داریم که تا کنون حدود ۴۳ هزار نفر از آنان ثبتنام قطعی خود را انجام دادهاند و همچنان آمار قابلتوجهی باقی مانده است.
او با تاکید بر اینکه سامانه ثبتنام تا ۱۰ تیرماه برای والدین فعال است و پس از آن امکان ثبتنام وجود نخواهد داشت، هشدار داد: در صورت عدم ثبتنام تا مهلت تعیینشده، دانشآموز معطل میماند، ثبتنام کتاب درسی با تاخیر انجام میشود و در نتیجه، دانشآموز دیرتر وارد فرایند آموزش خواهد شد.
خانم موسوی در پایان از خانوادهها خواست تا در روزهای باقیمانده، هرچه سریعتر نسبت به انجام پیشثبتنام و ثبتنام قطعی فرزند خود در سامانه اقدام کرده و سپس نسبت به ثبتنام کتاب درسی نیز اهتمام ورزند.