نیروهای مردمی و امدادی در تلاش برای مهار آتش سوزی گسترده در ارتفاعات کوهمره سرخی شیراز هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان  - غلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: آتش‌سوزی در منطقه کوهمره سرخی، واقع در مرز بین شهرستان‌های کازرون و شیراز، که از روز گذشته آغاز شده بود، شب گذشته بابا تلاش نیرو‌های امدادی، عملیاتی، دوستداران طبیعت و همچنین اعزام نیرو و تجهیزات به منطقه، مهار شد.

وی افزود: صبح امروز آتش‌سوزی بار دیگر در ارتفاعات این منطقه آغاز شد و با توجه به سخت‌گذر بودن مسیر و پوشش گیاهی انبوه، عملیات مهار با کندی انجام می‌شود.

غلامی بیان کرد: در حال حاضر نیرو‌های مردمی و امدادی با تمام امکانات بسیج شده‌اند تا هرچه سریع‌تر آتش را خاموش کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: دیروز امکانات و نیروها با چهر پرواز بالگرد به منطقه اعزام شدند و امروز هم درصورت شدت گرفتن آتش سوزی و گسترده تر شدن آن اعزام بالگرد خواهیم داشت 

برچسب ها: آتش سوزی ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار