مسعود پزشکیان با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکار‌های گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار