باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالغفور حسینی ضمن تشریح این خبر گفت: شب گذشته تعدادی از مزدوران خود فروخته وعوامل داخلی دشمن با تیراندازی به سمت مدافعان امنیت ،دو نفراز مدافعان امنیت این شهرستان که در حال گشت زنی و برقراری امنیت در یکی از روستاهای این شهرستان بوده اند را بشهادت رساندند.
وی از تلاش جهت دستگیری گروهک و عوامل مزدور دشمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش جهت دستگیری این افراد از ساعات اولیه اغاز و تاکنون یک نفر دستگیر شده است.
فرماندار دلگان در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مدافعان امنیت به حضرت ولی عصر (عج)،رهبر انقلاب،مردم شهید پرور و خانواده های این شهیدان گفت: شهادت ارزوی دیرینه فرزندان این خاک و بوم است و لذا دشمنان باید بدانند که با اینگونه حرکات به اهداف خود نخواهند رسید بلکه روز به روز رسواتر خواهند شد.
مهم:با توجه به جنگ رسانه ای دشمن بر علیه کشورمان از تمامی همشهریان عزیز تقاضا داریم که با هوشیاری کامل، اخبار را از منابع معتبر پیگیری کرده و از انتشار شایعات و اخبارکذب خودداری نمایند.
منبع فرمانداری دلگان