جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت ولیعصر خوزستان باحضور برترین‌ها برگزار شد.

او می‌گوید: برنامه‌ای است که با نگاه مقام معظم رهبری در حوزه اشراف دارند برگزار شد. فرماندهان به حوزه مسئولیتی خود مشرف باشند کار رقابتی و حرکت روبه جلویی است.

سردار شاهوار پور گفت: در آینده این روند برای حرکت تحویلی در همه زمینه‌ها با آمادگی کامل در همه بخش‌ها ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha