تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و ۲۰۷ تن از بیماران جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۶۹ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت:  ۴۰۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۹:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
ما باید تا زمستان هرچهقدر که میتونیم تولید بکنیم و گرمی هم صادر نکنیم؛ زمستان هم باید قزنطینه کامل کنیم؛ تنها در این صورته که از زمستان تاریک نجات پیدا می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
امان امان از این آمار
مدارس و تمام مراکز باز
چاره بیندیشید ....
بازگشایی مدارس فاجعه به را انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
لطفا مکان های سرپوشیده از جمله بازار تهران تعطیل کنید . بی آر تی خیلی شلوغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
مدارس‌تعطیل‌کنید‌.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
وزیر محترم اموزش و پرورش مدارس غیر انتفاعی ثبت نام ها را انجام دادن و دیگه شهریه ها و پرونده دانش اموزان را پس نمیدهند پس لطفا تا دیر نشده و اوضاع از این اسفناک تر نشده مدارس را تعطیل و غیر حضوری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
شما الان بگو واکسن کرونا ۱۰۰هزارتومان کسی که پول نداشته باشه یعنی مریضی اون درمان نداره
یارو پول نداره ۵تا نون ببره منزل
فشار اقتصادی در کشور ما بیشتراز کرونا است
کرونا در کشور ما بهانه شده
فشاراقتصادی درافغانستان کمتراز کشورماست
الان افغانی های موجود در کشور ما میگن کارکردن در ایران صرفه نداره وترک ایران را میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
کاش روزی دوهزار نفر بمیرن تا تورم وبیکاری کاهش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
چخبره ایقد فوتی چرا ایقد زیاد مگه دولت ب مردم نمیرسه ایکلش سازمان بهداشت جهانی یبار دیگه بیاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
ازبس مرده وکرونا و واگیر گفتید هم مریض شدیم وهم دیوانه آخه شماها به جای این گفتنها کاری کنید بعضی از کشورها به حداقل رسیده ولی کرونا اینجا زیاد شده آخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
لطفا آمار معلمان و دانش آموزان مبتلا هم اعلام کنید تا ببینید چقدر تاثیر داشته باز گشایی مدارس و دانشگاه ها بصورت حضوری چرا با جان مردم بازی میکنید...!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
کلا بهتره حتی مبتلا هم شدین به بیمارستان نرین که احتمال مرگ خیلی بیشتر میشه تا تو خونه موندن!
خود قرنطینه کردن و رسیدن به خودتون خیلی بهتره تا اینکه تو بیمارستان برید که درجا میکشنتون!
Iran (Islamic Republic of)
ط
۰۹:۰۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
آفرین توی ایتالیا دولت به این نکته پی برد و حتی از آمبولانس به جای بیمارستان استفاده کرد که جواب هم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
چرا طرح ترافیک دوباره داره اجرا میشه ؟ وقتی کرونا انقدر زیاد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
بخاطر مدارسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
این آمار خیلی کمتر از واقعیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
دو تا سه هفته بعد از بازگشایی مدارس
۱۲۳
آخرین اخبار