یه عده بابازشدن مدارس مخالف بودندبچه هاشون نفرستادنندحالا همون یه عده درحال گشت وگذارهستندمتاسفم ما اصلاهمودوست نداریم اگه داشتیم به قانون احترام میگذاشتیم ورعایت میکردیم وماسک میزدیم
پپپپپخخخخخخ، پس منتظر باشید تا چاره ی بیندیشند .....
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
شما یه سر به بازار های میوه وتره بار وبانک ها بزنی
محمد از تهران
۱۷:۳۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
با عرض سلام و خدا قوت . از استاندار و مسئولین دولتی درخواست داریم ساعات و روزهای اداری و کاری رو کم و بستر دورکاری رو فراهم کنن وبا همایت معیشتی از مردم و شروع قرنطینه های جدی جلوی پیشرفت این بیماری رو گرفته و به مردم دست یاری برسانن. با تشکر
همه کشورها سختگیری وجریمه تو کشور ما حرف دولت درحد یه نوشته چاپ شده نه تاکسی نه متروی نه بانکی نه میدون باری هیچ جا قانون وجریمه ای نیست فردا روز آقای مسولین شما که قانون نزاشتی سختگیری نکردی خودت درفوتی ها جواب این همه خانواده داغدار باید بدی
هنوز تاثیر باز گشائی مدارس خودشو نشون نداداه . متاسفانه در روزهای آتی هرد آمار ابتلا و فوتی بیشتر خواهد شد. باید تاسف خورد به حال مردمی که مسولین نا کارآمد این چنینی دارند.
مطمئن باشید تا روزانه ۵هزارتا مبتلا و هزارتا فوتی هم که داشته باشیم بی خیال اصلا کی به کیه ،عزای عمومی هم اعلام نمیکنن .
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
واویلا
باید عزای عمومی اعلام کرد
خبرها وقعاً تکان دهنده است
این هم نتیجه عدم رعایت بعضی و خدایی نکرده سوختن بعضی دیگر به پای آنها
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟