تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:  از دیروز تا امروز ۲۲ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۳۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استان تهران در وضعیت هشدار قرار دارد

لاری بیان کرد: استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله احمدیان
۱۹:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خدا از خزانه غیب صبری به پدر و مادرش بدهد،
اون که ای عمل شنیع رو انجام داده از هردرنده ای پستترلست،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خربزه خوردن، لرز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
از خیر پول یه ترم شهریه بگذرید و عقب بندازید
این پولا خوردن نداره
#تعویق_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ان شاالله همه ی استانها ب همت مردم وماسک زدن از وضعیت قرمز در بیان همچنین خوزستان ک دوماهه الهی آمین یا خدااا خودت فقط میتونی نجاتمون بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اخرش نفهمیدیم هدف وزارت بهداشت از اینکه تصمیم گرفت یهو یک خانوم سخنگو کنه چی بود؟ حالا لازم بود برای یه امار دادن که یک سیکل هم میتونه حتما دکتر هم باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دستکش از ماسک مهم تره، دست وقتی آلوده باشه بقیه جاها را هم آلوده به ویروس میکنه.
Canada
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ترابخدا ماسک بزند
برای جان خود و دیگران ارزش قایل شوید
جای شلوغ مثل عروسی .عزا .مترو .اتوبوس نروید
فاصله دو متری را رعایت کنید
ضدعفونی دستها را فراموش نکنید
از بس ناشکری و گناه کردیم .این شده عاقبت اش
فکر کنم اخر زمان داره میشه
توکل بخدا کنید و رعایت بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
به بهانه کرونا از صندوق توسعه ملی برداشت کردند حال آنکه هزینه درمان بیماران کرونایی ازاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۹:۲۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
این کرونا دیگه چه بلایی بود افتاد به جون مردم؟ این کرونارو فقط کم داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
خوزستانی
۱۹:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
جالبه اون موقع که خوزستان قرمز بود می گفتیم کنکور رو عقب بندازید و محدودیت ها رو اعلام کنید کاری نمی کردند و می گفتند کنکور فقط سه ساعته خطری پیش نمی آد حالا که تهران قرمز شده می خوان کنکور رو عقب بندازند
او موقع مخالف برگزاری کنکور بودم ولی حالا موافقم برگزاری ام و کنکور باید برگزار بشه تا تهرانی ها هم مثل ما طعم استرس رو بچشند
حالا حتما حتما کنکور رو برگزار کنید چون شرایط برابره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
عجب آدم کینه ای هستی همه ی ما هم وطنیم پاره جان همیم
Iran (Islamic Republic of)
پرستار بخش کرونا
۱۸:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
در حال حاضر بهترین و مؤثرترین روش برای کاهش چشگمیر آمار ابتلا به کرونا قرنطینه هست
پس تا حد امکان از خانه خارج نشوید
تا حد امکان به مسافرت نروید
تا حد امکان به دید و بازدید نروید
تا حد امکان به محیط های بیمارستانی نروید
تا حد امکان در اجتماعات متراکم شرکت نکنید
حتما خارج از منزل ماسک بزنید و دستکش بپوشید
هنگام عطسه و سرفه با دستمالی جلوی دهان خود را بگیرید
مایعات بیشتری مصرف کنید
دستهای خود را که احتمال آلودگی وجود دارد به سرو صورت خود نمالید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
متاسفم برای رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۷:۲۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
تاآخرعمرشون حاج خانوم میخواددرخواست ماسک وخانه نشینی بده؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من از اولم گفتم ماسك به تنهايي كافي نيست و هواكش هم بايد اجباري بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من نمیدونم چطور کرمانشاه با اینکه تا دیروز تو وضعیت قرمز بود یهو بدون اینکه به وضعیت هشدار برگرده(ینی یه پله پایینتر) مستقیم به وضعیت سفید برمیگرده اونم فقط ظرف 24 ساعت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
همچتین هرمزگانم
۱۲
آخرین اخبار