از امروز سوالات خود را در زمینه «سنگ کلیه» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

سوالات خود در زمینه «سنگ کلیه» را اینجا مطرح کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می دهند.

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «سنگ کلیه» را تا ساعت ۲۴ دوشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت ۱۷ سه شنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

طرح سوال از کلینیک آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام سنگ‌ کلیه دارم می‌خواستم ببینم قرصروواتیکس مصرف کنم سنگوخور می‌کنه میاره یاهمینجوری بزرگ که هس دفع میشه دردم داره برادفع
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام سنگ‌ کلیه دارم می‌خواستم ببینم قرصروواتیکس مصرف کنم سنگوخور می‌کنه میاره یاهمینجوری بزرگ که هس دفع میشه دردم داره برادفع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
با سلام
در کلیه چپم سنگ 5 میلی بعد از سونوگرافی مشاهده شده. دکتر هم پودر پتاسیم سیترات داده که باید بعد از غذا در آب حل کنم و مصرف کنم. اما شوری این محلول اذیتم میکنه و حالت تهوع بهم دست میده. آیا میتونم چیزی باهاش ترکیب کنم که بتونم راحت تر مصرفش کنم؟ لطف کنید خوراکی های ممنوعه و مفیدو اقدامات لازم رو هم جهت دفع سریعتر سنگ معرفی کنید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی - کرمان
۰۹:۲۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
با عرض سلام و وقت بخیر
چند وقت پیش از شدت درد مثانه درد عجیبی در ناحیه شکم پیدا کردم و به بیمارستان رفته و بستری شدم و پس از تحمل درد و آزمایش گفتن که شن دفع شده و نشانه خون در ادرار مشاهده شده است و بعد از انجام سونو سنگ 2 تا 3 میلی در آن نمایش داده شد - فعلا درد ان چنانی ندارم ولی برای خروج این سنگ چه باید بکنم ؟
ممنون و تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پیمان ۳۴ ساله
۱۹:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۷
با سلام خدمت پزشک محترم در ادرار سوزش دارم و موقع خواب دستشویی زیاد میرم یعنی هنوز بیرون نیامده باید برگردم چند بار به صورت مداوم البته سنگ صفرا هم دارم راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام
بیشتر کدوم ناحیه درد میگیره و ایا یک جا نشستن تا ثیر داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
من کلیه هایم سنگ ساز هست یه بار عمل کردم لوله گذاشتم 0 مشکل من این هست که اصلا درد ندارم برای کنترل اینکه سنگ هست یا نه باید عکس بگیرم
علاپم هشدار دهنده برای اینکه بدونم درون کلیه سنگ هست چیست
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سیدمرتضی
۱۷:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام ،من سالهادچارنارسائی کلیه ام،درکشورمامثل من زیادند،نمیدونم چه سیاستیه که باسلولهای بنیادی برای هرعضو ازبدن سلول بازسازی درست کردندغیرازکلیه،کلیه ازهمه ی اعضای بدن مهمتره وتعدادبیمارانش هم زیاد،چراژاپن سالهاست کلیه راباسلولهای درمانی بازسازی میکنه ولی مانمیتونیم ، ماکه مهندسی معکوس روبلدیم باپزشکی معکوس هم میتویم به این علم دست پیداکنیم،فقط لطفا عجله کنیدپیش ازاین که همه بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۷:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام من به پزشک مراجعه کردم پزشک بهم گفت بروسونوگرافی رفتم توسونوگرافی فهمیدم هم کلیه چپم وهم کلیه راستم سنگ دارد برای اینکه سنگم بیوفتدچکاربایدکنم چه غذاهایی بایدبخورم یااینکه نبایدبخورم سنگم 2-3میل میباشد البته دوتاعدددیگه هم توبرگ سونوگرافی هست یکیش97میل ودیگری 95میل میباشد لطفاراهنمایی ام کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۶ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام
بنده ۲۷سالمه دوتا سنگ ۳و۴میل در کلیه چپم دارم ک یکی سنگ در کلیه چپم از داخل کلیه بیرون اومده و یک سنگ ۴میل دیگر در کلیه راست خود دارم
دکتر فقط ب بنده مصرف مایعات و پیاده روی وطناب زدن توصیه کرده با مصرف قطره سنکل
اماب هنگام حرکت سنگ حتما باید مسکن قوی بزنم
برای افتادم سنگ چکار باید دیگ بکنم
الان حدود ۱۰ روز درگیر درد شدید کلیه شدم
لطفا راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
علی ازبوشهر
۱۵:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام
درکلیه سمت راستم یک سنگ 4میلی وجود دارد .راه درمانش میخواستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۷ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام کلیه هام از سن کودکی تا حالا سنگ سازه کلیه راستم عمل باز شده الان هم کم کاره وهم ۳ تا سنگ ۵ میلیمتری دارد کلیه چپم ۴بار سنگ شکن ۳بار TUL شده الان دوباره سنگ ۳ میلی متری دارد اخرین سنگ ازمایش شده ۷۰% اسید اوریک است اب ومایعات فراوان میخورم ولی بی نتیجه بوده
Iran (Islamic Republic of)
کردی
۱۵:۳۷ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام،سن من حدوداً۳۳ هستش از سال ۹۳ برای اولین بار با بیهوش شدن و درد زیاد متوجه سنگ کلیه شدم از همون سال تا چند روز پیش سالی سه مرتبه با استفاده از عمل لیزر سنگهارو دفع میکنم،با این وضعیت بیمه ای هم که دولت به وجود آورده توانایی پرداخت عمل ندارم،در ضمن کلیه ی سمت چپم هست و به گفته ی دکترم سنگها پفکی هستند و با چند ضربه خورد میشوند لطفاً راهنمای کنید سپاس.
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۱۵:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام. کلیه هایم از 45 سالگی به بعد سنگ ساز شده اند. الان 52 سال دارم. دفعات اولیه در حد 3 تا 5 میلیمتر دفع میشدند البته با درد زیاد. سنگ ها نوگ تیز و بسیار سخت هستند و باعث درد و خون ریزی می شود. الان دو سنگ 6 میلی در کلیه راست و دو سنگ 4 میلی در کلیه چپ... سنگ شکن کردم متاسفانه یک ذره از سنگ ها شکسته نشد!! روزی یکساعت پیاده روی میکنم و سعی میکنم رژیم مناسب داشته باشم... الان معطلم چکار کنم؟!! راهنمایی کنید. متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۰۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام من یک کلیه دارم می خواستم بپرسم چه چیزی بخرم وچه چیزی نباید بخورم ممنون
۱۲