نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی.ص
۱۴:۴۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام آیا خوردن چائی باعث بروز سنگ در کلیه میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسين
۱۳:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام من سنگ كليه ٣سانتي داشتم كه موقع سنگ شكن متوجه شدن ٢سال پيش دفع كردم ادراربه سخني ميكنم بايدچكاركنم اياسنگ دليلك هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۷
با سلام هر دو کلیه من سنگ ساز هستند و تا الان چندین بار با دردهای شدید چندتا سنگ دفع کردم.در حالا حاظر در هر دو کلیه سنگ دارم برای دفع شدن اینها چه دارویی بهتر است؟
-
ناصرجون ازکلاله
۱۳:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۷
باسلام ودعای عاجزبرای همه دوستان من هردوکلیه ام سنگ سازاست البته این ارثی است ومن درکلیه چم شش تاودرکلیه راستم پنج تاست ضمنا پرهیزغذایی هم ندارم وهیچگونه داروهم مصرف نمیکنم هرموقع هم سنگ کلیه ام گرفت فقط اب زیادمیخورم وتاجان دارم بالاپایین میپرم تابیفتد.الان خداراشکربااین همه سنگ کنارامدم وهیچگونه دردویاعلائمی ندارم فقط تنهانگرانیم اینه که دراینده چی میخوادبشه.ضمناازریشه گیاهی بنام ترکمنی بوین استفاده میکنم خیلی موثره
-
سلطان احمد
۱۳:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام من سنگ کلیه داشتم چهار تا سه میلی ویکی شش میلی که رفتم سنگ شکن کردم بعد از یه ماه درد داشتم وقتی سونوگرافی گرفتم الان یک سنگ چهار میلی در کیه راستم دارم خیلی وقتها درد دارم نمی دونم چکار کمن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۰۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
باسلام
من تا حالا 2 مرتبه کلیه ام سنگ داشته.آیا کلیه من سنگ ساز است؟با اینکه سعی میکنم مایعات زیاد بخورم باز هم این مشکل برام پیش میاد.برای اینکه کلیه ام دوباره سنگ نیاره چکار کنم-ممنون
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۵۶ ۳۰ دی ۱۳۹۷
دور اسفناج خط بکش..مدتیاز آب چشمه استفاده کن پیادهروی را فراموش نکن..
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام سنگی۹ میل در کلیه چپم دارم از داروی سنکل استفاده می کنم وبرخی اوقات سنگریزه هایی دفع میشود این سنگ موجب ورم ودردکلیه ومعده نیز می شود. وفشار خونم رانیز بالا میبرد دکتر می گوید سنگ شکن شود ولی میترسم که سنگ شکن برای کلیه مضر باشد لطفا راهنمایی بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد حسینی
۱۲:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید سوال من هردو کلیه هام کیست دارند مادر زادی و هم اکنون تحت نظر دکتر هستم خواستم بفرمایی که نیاز به جراحی دارم یا باید باش مدار کنم آیا می شود کیست را جراحی کرد . لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام هر دو کلیه های من سنگ ساز هستند از نوع کلسیومی.راه چاره برای توفق و یا کمتر شدن این مشکل چیست؟ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
منصوری
۱۱:۱۸ ۳۰ دی ۱۳۹۷
بنده در کلیه راستم یک سنگ 7.5 میلی هست ولی درد ندارد لازم به درمان هست یا نه . سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۷
با سلام.سنگ 5.2 در لگنچه کلیه راست دارم قبلا سه بار سنگ شکن در حالب راست داشتم.جنس سنگ اگزالات است.بایستی چکار کنم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۰:۵۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
با سلام من تو هر دو کلیه ام دوتا سنگ نیم سانتی دارم ولی درد ندارم اتفاقی دیدم آیا لازم است اقدامی انجام دهم .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ دی ۱۳۹۷
مدتی آب چشمه بخور. معجزه میکنه.
۱۲