با سلام هر دو کلیه من سنگ ساز هستند و تا الان چندین بار با دردهای شدید چندتا سنگ دفع کردم.در حالا حاظر در هر دو کلیه سنگ دارم برای دفع شدن اینها چه دارویی بهتر است؟
باسلام ودعای عاجزبرای همه دوستان من هردوکلیه ام سنگ سازاست البته این ارثی است ومن درکلیه چم شش تاودرکلیه راستم پنج تاست ضمنا پرهیزغذایی هم ندارم وهیچگونه داروهم مصرف نمیکنم هرموقع هم سنگ کلیه ام گرفت فقط اب زیادمیخورم وتاجان دارم بالاپایین میپرم تابیفتد.الان خداراشکربااین همه سنگ کنارامدم وهیچگونه دردویاعلائمی ندارم فقط تنهانگرانیم اینه که دراینده چی میخوادبشه.ضمناازریشه گیاهی بنام ترکمنی بوین استفاده میکنم خیلی موثره
سلام من سنگ کلیه داشتم چهار تا سه میلی ویکی شش میلی که رفتم سنگ شکن کردم بعد از یه ماه درد داشتم وقتی سونوگرافی گرفتم الان یک سنگ چهار میلی در کیه راستم دارم خیلی وقتها درد دارم نمی دونم چکار کمن
باسلام
من تا حالا 2 مرتبه کلیه ام سنگ داشته.آیا کلیه من سنگ ساز است؟با اینکه سعی میکنم مایعات زیاد بخورم باز هم این مشکل برام پیش میاد.برای اینکه کلیه ام دوباره سنگ نیاره چکار کنم-ممنون
دور اسفناج خط بکش..مدتیاز آب چشمه استفاده کن پیادهروی را فراموش نکن..
علیرضا
۱۲:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام سنگی۹ میل در کلیه چپم دارم از داروی سنکل استفاده می کنم وبرخی اوقات سنگریزه هایی دفع میشود این سنگ موجب ورم ودردکلیه ومعده نیز می شود. وفشار خونم رانیز بالا میبرد دکتر می گوید سنگ شکن شود ولی میترسم که سنگ شکن برای کلیه مضر باشد لطفا راهنمایی بفرمایید.
سلام خسته نباشید سوال من هردو کلیه هام کیست دارند مادر زادی و هم اکنون تحت نظر دکتر هستم خواستم بفرمایی که نیاز به جراحی دارم یا باید باش مدار کنم آیا می شود کیست را جراحی کرد . لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر
من تا حالا 2 مرتبه کلیه ام سنگ داشته.آیا کلیه من سنگ ساز است؟با اینکه سعی میکنم مایعات زیاد بخورم باز هم این مشکل برام پیش میاد.برای اینکه کلیه ام دوباره سنگ نیاره چکار کنم-ممنون