نرخ بیکاری در چشم انداز سند توسعه یکساله استان فارس کاهش یافت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار فارس گفت: بر اساس سند توسعه استان دستگاههای اجرایی باید نرخ بیکاری در استان را از 12 و یک دهم سال قبل به 11 و 2 دهم درصد در سال جاری کاهش دهند.

افکاری در نشست شورای اداری فارس بیان کرد: سهم تعهد اشتغال استان در کشور طی سال جاری به جز بخش مسکن، 96هزار و 566نفر تعیین شده است .

وی به اهمیت توسعه اشتغال در روستاها اشاره کرد و افزود: کمیته اشتغال و توسعه سرمایه گذاری روستاهای استان با همکاری کمیته امداد امام (ره) تشکیل شده است .

افکاری ادامه داد: این کمیته می تواند در آبادانی بیشتر مناطق روستایی و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها در آینده نیز موثر باشد./س

برچسب ها: کاهش ، بیکاری ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha