مقامات ارشد هند ، آمريکا و ژاپن در دهلي نو با هم ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون سي سي تي وي، مقامات سه کشور روز  در سومين ديدار سه جانبه خود  در دهلي نو با هم ديدار  کردند.

هدف از اين گفتگوها تعيين راهبرد براي مقابله با دزدي دريايي ، امنيت حمل و نقل دريايي و همکاري در منطقه آسيا- پاسفيک  بوده است.

اما طبق گزارش روزنامه هندوستان تايمز ،در  بحث هاي مربوط به امنيت دريايي به رشد روزافزون قدرت چين در منطقه نيز اشاره شده است. اما مقامات سه کشور تکذيب کرده اند که اين ديدار بر يک کشور خاص تمرکز داشته است.

اما يک خبرگزاري ژاپن نيز به نقل از يک مقام اين کشور گزارش داده است که جلسه سه جانبه دهلي نو فرصتي براي بحث و بررسي  راههاي  مهار چين است.

برچسب ها: هند ، ژاپن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار