از هر چهار جوان انگليسي زير بيست و پنج سال ، يک نفر بيکار است و به رغم تلاش هاي دولت ، بسياري از جوانان مي گويند که هيچ شانس و فرصتي ندارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  تلويزيون راشاتودي ،از هر چهار جوان انگليسي يک نفر بيکار است.
اين شبکه در گزارشي افزود: بيکاري و بي پولي يک واقعيت تلخ براي ميليون ها جوان در سراسر انگليس است.از هر چهار جوان شانزده تا بيست و چهار ساله انگليسي هم اکنون يک نفر بيکار است و شهر لندن نيز بيش از شهرهاي ديگر تحت تاثير اين معضل  قرار گرفته است.
اگرچه دلايل وضع کنوني بيشتر اقتصادي است اما بيکاري جوانان از بيش از يک دهه قبل مشکل ساز بوده است. دولت براي حل اين مشکل تلاش کرده و طرحي يک ميليارد پوندي ارائه کرده است. اما کارشناسان اين طرح را براي يک معضل سراسري کافي نمي دانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار