نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
واقعن جالبه مردم دارن میمیرن اینا شنبه تصمیم میگیرن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خرج کسبه رو کیا میدن ؟ پس اون تعهد نامه ای که از کاسب ها گرفتن چی بود؟
2 هفته تعطیلی ؟؟؟
همینطوریش بازار کسب و کارمون خوابیده ....
کارمند و حقوق بگیر نیستیم بشینیم sms واریز حقوق دریافت کنیم....
از پارسال داریم ضرر میدیم ، اما همه موترد پرداخت کردیم بدون کوچکترین تخفیف و کمکی.... توقع پول مفت گرفتن نداریم ولی با این فکرها و تدبیرها بیشتر خراب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فکر کردین دو هفته ای کنین ملت میشینن تو خونه شون؟؟؟؟؟ تهرانیا اول از همه پا میشن میرن شمال..بقیه ملت هم میرن مسافرت..این تعطیلات با تعطیلات نوروز واسه شون هیچ فرقی نداره..در کل میخوان برن مسافرت نمیتونن بشینن یه جا و بقیه رو مریض نکنن..از خداشونه که کشورو دو هفته تعطیل کنید..
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
به نظرم از یکم آذر به مدت ۱۴ روز کامل کشور را تعطیل می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی فقط به نفع کارمندا و به ضرر کارگر و کاسبه. تعطیلم کنی مردم رعایت نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فقط زور تو ایران جواب میده.... همه جا باید کامل تعطیل شوند
مخصوصا دورهمی ها....
من فکر کنم تو این مساله دورهمی ها یکی باید زنان ایرانی راتوجیه کنه الان وقت این مسخره بازیا نیست، مردا هم لطفا تو خیابون و پشت چراغ قرمز و تو پیاده روها سیگار نکشند، ادارات تعطیل، مدارس کامل تعطیل شوند حتی کادر اداری، مغازه ها تعطیل، همه جارو تعطیل کنید یک ماه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اگه راست میگین وجدان دارین حقوق مردمو بدین اگه مردموبیرون ازخونه دیدید اون موقع حرف از فرهنگ مردم بزنید مردم مجبورن که ازخونه میرن بیرون والاخودشون شعوردارن نیازی به گفتن شماهانیست قابل توجه اونایی که فکر میکنن اونایی که توخیابونن شعوروفرهنگ ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دیروز رفتم بهداشت محل برای تست کرونا مسئولش گفت از امروز دستورالعمل ها عوض شده و اگر دکتر تشخیص بده هر شخص علائم ظاهری کرونا رو داره واسش گواهی مینویسه دو هفته قرنطینه بشه بدون آزمایش!!!خب معلومه آمار بیمارای کرونایی میاد پایین بعد یک هفته میگن آمار مبتلایان قطعی بیماران کرونایی اومده پایین و وضعیت بهتر شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
بیش از 40 هزار نفر در ایران بر اثر کرونا فوت کردن و اینا تازه میخوان تصمیم تعطیلی بگیرن ... تازه اگه طبق گفته ی اقای حریرچی آمار رو 2.5 برابر کنیم ، به عدد تحقیرآمیز و اسفبار 100 هزار نفر فوتی میرسیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی کجاها ؟
انگار این ویروس رو خیلی‌ها تاثیر نداره یا رو پیشونی بعضیا نوشته آنتی ویروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اینام از روحانی یاد گرفتن همش شنبه یا اخر هفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عوض تعطیلیدر کسب و کارها مدارس آذربایجان‌شرقی بخشنامه آمده که از شنبه حضوری برگزار بشه. تصمیماتتون اصلا همخوانی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شما که میگفتید این روش ها قدیمیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
چرا همش چهارشنبه و پنج شنبه ها میگن شنبه و شنبه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
همینو بگو .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اگه دو هفته تعطیل میشد . میرفتیم شمال برای گردش و تفریح.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
برای چی میخوای بیای شمال ایشالله کرونا بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تا نادانهایی مثل شما هستند نباید انتظار داشت کرونا از بین بره