نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعطیل نمیشه هرروز 1000نفر هم فوت کنن تعطیل نمیکنن مطمئن باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آخه تعطیلی چه فایده داره تعطیل کنید مردم میرن مسافرت وضعیت بدتر میشه در ضمن یه سری هم شغل آزاد دارن الان تکلیف اونا چی هست از کجا نون دربیارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دو هفته تعطیلی شتاب گسترش بیماری
می گیرد .زودتر تعطیل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
&*****&
۱۴:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دقیقه به دقیقه تاثیر جدی تو زندگی یا مرگ افراد داره حالا باید صبر کنیم اقایون شنبه چه تصمیم میگیرن. معنی بحران واقعا چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
سیاوشی
۱۳:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
من یه ساله گوشت نخوردم
برا اینکه پول ندارم و نمیتونم بخرم
به سبزی خواری رو آوردم
فکر ما کارگرهای زحمتکش هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
چطور شده که بعد 9 ماه به به فکر تعطیل کردن بازار افتادن!
خبریه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاصادقی بخی
۱۰:۳۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام تعطیلی کارخوبیه ولی فکر منو امسال منم بکنید که کارگر هستیم با چک‌های که برگه میشه چه کنیم جواب طلبکار آه چی بدیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آخی چقدم که تعطیلی اثر داره
این مردم مگه حالیشونه میفتن توو جاده مسافرت ا تفریح دورهمی ....
تا مردم این رفتارا ادامه بدن همین آش و همین کاسه ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آقایام مسئول اگر تهران و چندتا شهر دیگر رو خیلی قبل تر از این تعطیل کرده بودید امروز مجبور نبودید برای تعطیلی کل کشور فکر کتید روزی که باید جاده ها ببندید این کار نمیکنید و وقتی هم جاده میبندید همه جارو مبندید غیر جاده شمال که آزاد مکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آقایام مسئول اگر تهران و چندتا شهر دیگر رو خیلی قبل تر از این تعطیل کرده بودید امروز مجبور نبودید برای تعطیلی کل کشور فکر کتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
یاد گشایش و رونق اقتصادی جهانگیری میوفتم مغزم سوت می‌کشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
تعططططططططییییییل کنید زود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
من کارمند بخش خصوصی هستم.
اما رییس ما با تعطیلی موافقت نمیکنه.
خواهش میکنم حال ما را دریابیددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
همه گیری ها از مهمانی است ادارات را تعطیل نکنید مردم مشکل دارند و نمی توانند صبر کنند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۶:۲۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام ،

کرونا برای گسترش خود به یک مرکز نیاز دارد ، مثل همه ویروس های دیگر ،
نباید برای کرونا فرصت برابر و منظم ایجاد کنیم ،
اگر می خواهید تعطیل کنید این کار را انجام دهید ،
ولی پراکنده و بدون یکسان سازی .