آقایام مسئول اگر تهران و چندتا شهر دیگر رو خیلی قبل تر از این تعطیل کرده بودید امروز مجبور نبودید برای تعطیلی کل کشور فکر کتید روزی که باید جاده ها ببندید این کار نمیکنید و وقتی هم جاده میبندید همه جارو مبندید غیر جاده شمال که آزاد مکنید
کرونا برای گسترش خود به یک مرکز نیاز دارد ، مثل همه ویروس های دیگر ،
نباید برای کرونا فرصت برابر و منظم ایجاد کنیم ،
اگر می خواهید تعطیل کنید این کار را انجام دهید ،
ولی پراکنده و بدون یکسان سازی .
می گیرد .زودتر تعطیل کنید.
برا اینکه پول ندارم و نمیتونم بخرم
به سبزی خواری رو آوردم
فکر ما کارگرهای زحمتکش هم باشید
خبریه؟
این مردم مگه حالیشونه میفتن توو جاده مسافرت ا تفریح دورهمی ....
تا مردم این رفتارا ادامه بدن همین آش و همین کاسه ست
اما رییس ما با تعطیلی موافقت نمیکنه.
خواهش میکنم حال ما را دریابیددددددددد
کرونا برای گسترش خود به یک مرکز نیاز دارد ، مثل همه ویروس های دیگر ،
نباید برای کرونا فرصت برابر و منظم ایجاد کنیم ،
اگر می خواهید تعطیل کنید این کار را انجام دهید ،
ولی پراکنده و بدون یکسان سازی .