مطمئن باشید اگر وضع مالی مردم خوب بود،خود مردم یک روز هم از خانه بیرون نمی آمدند. بیشتر ترددهای مردم از روی گرفتاری و ناچاری است.پس همه ی تقصیرها را گردن مردم نیاندازید.
سلام. وقتی دولت دست توی جیب مردم میکمند و به تعطیلی اصناف اکتفا میشود و مراکز دولتی غیر ضروری تعطبل نمیشود نمیتوان از مردم انتظار همکاری کامل و البته کسب نتایج خوب را داشت
اصاا تعطیلی اثر نداره بیشتر ۵۰ نفری توخونه ها باغها میرن فقط مردم دستشون رو بشورن ماسک بزنند فاصله رو رعایت کنند حداقل با خانواده تو هوای ازاد قدم بزنن با رعایت تمام پروتکل بهداشتی اصلا احتیاج به تغطیلی نیست عسل اب لیم بخورن یه ذره گلو خارش کرد اب نک وعسل ابلیمو جلوگیری میشه ودکتر فقط رعایت تعطیلیها غیر از اینکه مردم افسرده تر میشن ایمنی بدنشون پایین میاد واسترس زیاد میشه کرونا زودتر میاد فقط عروسی جشنها تشبع جنازه دور همیهای ۱۵ تا ۳۰ نفره بالاتر نگیرن استخر قهوه خونه بسته باشه
تعطیل کنید و خب باید شهر رو قرنطینه کنید نه اینکه ملت بریزن تو جاده و خیابون درضمن یه فکری هم به حال کارگران روزمزد و کاسبان بکنید
خدا آخر و عاقبت مارو با کرونا و تدبیر مسئولین به خیر کنه
من توی یک اداره دولتی کار میکنم به خاطر حجم کارها کارمندها رو مجبور کردن تا اضافه کار هم بیان. خود مدیر کل علائم کرونا داره ولی جلسه تشکیل میده!
بعید میدونم توی کشور ما با این بی تفاوتی ها حالا حالا ها کرونا مهار بشه.
حالا کدوم شنبه؟
به معلم های شهرهای اصفهان گفتن از شنبه بیاین مدرسه ....خنده دار تر اینکه میگن بیاین تو مدرسه مجازی درس بدید...!
خدا آخر و عاقبت مارو با کرونا و تدبیر مسئولین به خیر کنه
بعد دوهفته که محدودیت ها برداشته شد و تعطیلی تمام شد دوباره ویروس منتشر میشه...
تنها راهش همون واکسنه...
بعید میدونم توی کشور ما با این بی تفاوتی ها حالا حالا ها کرونا مهار بشه.