نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
یک رعایت کننده
۰۱:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
این تصمیم هم پنجشنبه می شد گرفت و از شنبه اجرا می شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
مطمئن باشید اگر وضع مالی مردم خوب بود،خود مردم یک روز هم از خانه بیرون نمی آمدند. بیشتر ترددهای مردم از روی گرفتاری و ناچاری است.پس همه ی تقصیرها را گردن مردم نیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
درودبرشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
اگر زودتر تعطیل میشد الان انقدر خانواده بی سرپرست نمیشدن همین احتمالا یه بار مالی به جامعه وارد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
آخ از خدا بخواهیم همعه موشکل حل میشه من بعدبخت که هیچ حقوقی و درآمدی ندارم چکارکنم مسل من زیاد هستند خانواده ۹نفرهستم من فقط میگم خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ان شاءالله خدا توفیق بده یه تکون بخورند و یه تصمیم بگیرند.از دست تدبیرتون خسته شدیم .کارای شما بیشتر از کرونا استرس آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شتابزده نباشه از شنبه؟ خستگی در کنید ، حالا وقت هست
Pakistan
محمد وجدانی
۲۲:۱۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام. وقتی دولت دست توی جیب مردم میکمند و به تعطیلی اصناف اکتفا میشود و مراکز دولتی غیر ضروری تعطبل نمیشود نمیتوان از مردم انتظار همکاری کامل و البته کسب نتایج خوب را داشت
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
از شنبه شروع می کنیم!
حالا کدوم شنبه؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۳۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اصاا تعطیلی اثر نداره بیشتر ۵۰ نفری توخونه ها باغها میرن فقط مردم دستشون رو بشورن ماسک بزنند فاصله رو رعایت کنند حداقل با خانواده تو هوای ازاد قدم بزنن با رعایت تمام پروتکل بهداشتی اصلا احتیاج به تغطیلی نیست عسل اب لیم بخورن یه ذره گلو خارش کرد اب نک وعسل ابلیمو جلوگیری میشه ودکتر فقط رعایت تعطیلیها غیر از اینکه مردم افسرده تر میشن ایمنی بدنشون پایین میاد واسترس زیاد میشه کرونا زودتر میاد فقط عروسی جشنها تشبع جنازه دور همیهای ۱۵ تا ۳۰ نفره بالاتر نگیرن استخر قهوه خونه بسته باشه
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۲۱:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی کجا بود!!
به معلم های شهرهای اصفهان گفتن از شنبه بیاین مدرسه ....خنده دار تر اینکه میگن بیاین تو مدرسه مجازی درس بدید...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تعطیل کنید و خب باید شهر رو قرنطینه کنید نه اینکه ملت بریزن تو جاده و خیابون درضمن یه فکری هم به حال کارگران روزمزد و کاسبان بکنید
خدا آخر و عاقبت مارو با کرونا و تدبیر مسئولین به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد67
۲۰:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حالتون خوش نیست
بعد دوهفته که محدودیت ها برداشته شد و تعطیلی تمام شد دوباره ویروس منتشر میشه...
تنها راهش همون واکسنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
من توی یک اداره دولتی کار میکنم به خاطر حجم کارها کارمندها رو مجبور کردن تا اضافه کار هم بیان. خود مدیر کل علائم کرونا داره ولی جلسه تشکیل میده!
بعید میدونم توی کشور ما با این بی تفاوتی ها حالا حالا ها کرونا مهار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
زود هست