اگه با تعطیلی زنجیره انتقال شکسته میشه پس چرا این همه کشور تو دنیا هنوز درگیرشن؟ یعنی به عقل هیچکدوم نرسیده که دوهفته تعطیل کنن و دیگه از شر این ویروس راحت بشن؟؟اگه هم تاثیرش قراره موقت باشه یعنی بعد دوهفته یه چند روزی آمارها بیاد پایین پس چه دلیلی داره اینکار؟؟هزاران میلیارد تومان اینکار به اقتصاد مملکت ضربه میزنه.خب همینو خرج تامین واکسن کنید تا این مشکل از ریشه حل بشه
هر روز فاجعه خیلیا با آزمایش خون مثبت میشن ک اینا جزو آمار نیستن پس نتیجه میگیرم آمار مبتلایان بیشتر از ایی آماری هس ک میگن .. اگه فقط اندازه ی سر سوزن جون مردم واستون مهم بود الان ۹ ماهه یبار ی تصمیم جدی وسخت میگرفتین تعطیلی یماهه کل کشور حتی دکترا هم نامه دادن ک تعطیل کنید بابا دیگه جون ندارن ایقد ایی هفته اون هفته نکنید شنبه هم میگین از شنبه آینده تمومش کنید
اگه تونستید مثل وهان قرنطینه کنید اینکارو انجام بدید نه که مشاغل تعطیل کتید همه راهی سفر بشن