نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
لطفاً بخاطر شرایط کنونی کرونا , هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذرماه را به تعویق بندازین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنیم تعطیل کنید خواهش می کنیمممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
کاش در مورد معیشت و بیکاری مردم هم شنبه تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عوض کم کردن مالیات مالیات ها را هم بالا بردن خواهشا خواهشا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شما رو به خدا یا تعطیل نکنید اگر هم تعطیل می کنید جاده ها رو هم ببندید . دوباره مردم رو نفرستید شمال !
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فقط شمال نیست. بسیاری از کارمندان که تعطیل شدن که تو خونه بمونن تو خیابونا دارن مسافرکشی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حاج اقا پنج شننبه جمع تعطیلیه :/
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اگه با تعطیلی زنجیره انتقال شکسته میشه پس چرا این همه کشور تو دنیا هنوز درگیرشن؟ یعنی به عقل هیچکدوم نرسیده که دوهفته تعطیل کنن و دیگه از شر این ویروس راحت بشن؟؟اگه هم تاثیرش قراره موقت باشه یعنی بعد دوهفته یه چند روزی آمارها بیاد پایین پس چه دلیلی داره اینکار؟؟هزاران میلیارد تومان اینکار به اقتصاد مملکت ضربه میزنه.خب همینو خرج تامین واکسن کنید تا این مشکل از ریشه حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خودتون مسخره نکنید
اگه تونستید مثل وهان قرنطینه کنید اینکارو انجام بدید نه که مشاغل تعطیل کتید همه راهی سفر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دقیقاااا باید اول از همه جاده هارو ببندن آقااااا چتد بار بگیم جاده هارو ببندید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تغطیلی بدون قرنطینه شهر ها بی فایده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اقا یه موقع تعطیل نکنید من کارگر روز مزد از گرسنگی بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تعطیل کنی فقط باعث میشه ملت دورهمیاشون بیشتر بشه. در کل نتیجه ای نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
هر روز فاجعه خیلیا با آزمایش خون مثبت میشن ک اینا جزو آمار نیستن پس نتیجه میگیرم آمار مبتلایان بیشتر از ایی آماری هس ک میگن .. اگه فقط اندازه ی سر سوزن جون مردم واستون مهم بود الان ۹ ماهه یبار ی تصمیم جدی وسخت میگرفتین تعطیلی یماهه کل کشور حتی دکترا هم نامه دادن ک تعطیل کنید بابا دیگه جون ندارن ایقد ایی هفته اون هفته نکنید شنبه هم میگین از شنبه آینده تمومش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
علی برکه اله ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تا کل شهر مخصوصا بانکها تعطیل نشن فایده ای نداره مگه میشه بانک باز باشه و کاسبها خیالشون راحت باشه از چکاشون و بمونن خونه هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
همیشه پای شنبه در میانه