مسئولان چیکار کنن؟ وقتی یه عده ای از مردم میگن به کرونا اعتقادی نداریم، به نظرتون چیکار باید کرد؟ باید مسئولان به غل و زنجیر بکشندشون؟
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
مسولین چه کار کنن یعنی چی؟ خب مسولین با تصمیمات غطلشون جون مردم رو به خطر انداختن.
توی خوزشستان هیچ دانش اموزی مدرسه نمیاد ولی معلمها رو مجبور میکنن هر روز توی کلاسهای خالی حاضر باشن و درس بدن و با گوشی شخصی خودشون بفرستن برای شاگرداشون. خب این کار رو از توی خونه هم میشه انجام بدن. میدونید اینهمه معلم هرروز در سطح شهر تردد میکنن چقدر خطرناکه. تعداد زیادی از معلمای خوزستان خودشون یا خانواده هاشون مبتلا شدن ولی هیچ کس فکری نمی کنه. واقعا حضور معلما در کلاسهای خالی چه توجیهی داره؟!!!!
پیمان خاویار فروش
۱۵:۰۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
۲هفته یه بار خاویار مصرف کنید تا کرونا نزدیکتون نشه
امیدوار بودم کرونا گرفته باشی مرده باشی. حیف که نشد که بشه...
دوستان این روانی همه ی مردم رو به مسخره گرفته...
اینهمه از هموطنانمان فوت کردن توی از حرف بیهوده گفتن دست بردار نیستی؟
واین روند
ادااااامه دارد.....
توی خوزشستان هیچ دانش اموزی مدرسه نمیاد ولی معلمها رو مجبور میکنن هر روز توی کلاسهای خالی حاضر باشن و درس بدن و با گوشی شخصی خودشون بفرستن برای شاگرداشون. خب این کار رو از توی خونه هم میشه انجام بدن. میدونید اینهمه معلم هرروز در سطح شهر تردد میکنن چقدر خطرناکه. تعداد زیادی از معلمای خوزستان خودشون یا خانواده هاشون مبتلا شدن ولی هیچ کس فکری نمی کنه. واقعا حضور معلما در کلاسهای خالی چه توجیهی داره؟!!!!
خاویار بخور شاید مغزت یه کم کار افتاد.