مسئولای بی وجدان،چرا هیچکی به فکر مردم نیست؟؟؟
اینایی که میمیرن انسان هستن.
چرا نمیبینید؟
راهها رو ببندید
ماسک رو اجبار کنید واقعا،هر کی نزد جریمه کنید،
به مردم یارانه کمک معیشتی بدید
ما نیرو های پیمانکاری اداره گاز تهران هستیم
به ما گفتن همه باید بیان سرکار ولی خودشون نمیان....!!!!!!؟؟؟؟؟
فکر کنم ما قرار نیست کرونا بگیریم؟؟؟!!!!
خواهشن رسیدگی کنید
باز برو خدا رو شکر کن.
ما پیمانکار شرکت برق هستیم از اول آبان بهمون گفتن کلا نیاین (گفتند حداقل برای دو ماه) بدون حقوق و بدون بیمه.
هفتاد نفر رو بیکار کردن برای ۲ ماه.
الان این چه وضعشه ؟
چرا کلا تعطیل نمی کنید با سخت گیری شدید ؟
این عزیزان فقط 415 نفر نبودند هزار ها نفر امروز داغدار شدن . خدا صبرشون بده
اینایی که میمیرن انسان هستن.
چرا نمیبینید؟
راهها رو ببندید
ماسک رو اجبار کنید واقعا،هر کی نزد جریمه کنید،
به مردم یارانه کمک معیشتی بدید
به ما گفتن همه باید بیان سرکار ولی خودشون نمیان....!!!!!!؟؟؟؟؟
فکر کنم ما قرار نیست کرونا بگیریم؟؟؟!!!!
خواهشن رسیدگی کنید
ما پیمانکار شرکت برق هستیم از اول آبان بهمون گفتن کلا نیاین (گفتند حداقل برای دو ماه) بدون حقوق و بدون بیمه.
هفتاد نفر رو بیکار کردن برای ۲ ماه.