نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اگر ملت بچه هاشون رو مدرسه نمیفرستادن و سوار سرویس نمیکردن دولت یه فکر اساسی میکرد خودتون مقصرید
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۰۸:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
مدیریت یعنی شنبه میگن دورکاری کارمندها در کل استان تهران.دوشنبه نامه میزنند فقط شهر تهران . شهرستانهای تهران کرونا ندارند!!!! شما بیا شهرداری فردوسیه شهریار 3 نفر مبتلا کرونا هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
تو شهر ما که قرمزه بازار محلی هفتگی مون باز شده امروز مسیرم خورد چند نفر سرفه میکردند عادی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
تا حالا دیگه کاملا معلوم شده راهکار اولیه ای که ایران در پیش گرفت مخصوصا ضد عفونی کردن معابر بسیار جواب ده بوده و راهکارهایی که سازمان بهداشت جهانی داده مخصوصا کنسل کردن ضد عفونی معابر ومناطق اجتماع بغیر از خسارت ببار نیاورده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
در شهر نجف آباد هیچ جا تعطیل نشده بااینکه جز شهرای بحرانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
خواهش می کنم سوالم رو جواب بدید:
چرا آمار فوتی ها داره بالا می ره؟
بیماران رو چگونه پذیرش می کنند؟ باید حالش در چه وضعی باشه تا پذیرش بشه؟ یعنی ممکنه بیمار رو بستری نکنند و در خانه فوت بشه؟
پر از ترس شده ام
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۳:۳۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور سَرِت سلامت. مردم هرگز مهم نیستند. فقط شما سالم بمونی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
چرا دورکاری کارمندان و معلمها فقط برای تهران اجرا شد؟ خب همه کشور آلوده است. برای تمام کشور یه فکری بکنید. فقط جان مردم تهران اهمیت داره؟
مگر کارمندان و معلمان شهرهای دیگر جونشون ارزشی نداره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
مسئولین بفهمید اگه مردم بمیرن دیگه واسه کی میخوایی امنیت و اقتصاد و... تامین کنید اون عده ای هم که زنده بمونن همه افسرده اند به خاطر عزیزهایی که از دست دادند خوب وقتی شمای آگاه جدی نمیگیرید از مردم چه توقعی دارین که رعایت کنند!!!!!!تاسف واسه همه چی....خدایا خودت بهمون رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
مقصر خود مردمن که کرونا رو جدی نمیگیرن
تا تعطیلم کنن حرکت به شمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
خیلی عجیبه آمار فوتیها مث گرونی روز ب روز زیاد میشن هر چی گرون میشه بورس سقوط میکنه میگن بعد انتخابات امریکا اگه اونو آبم میخورن بما ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
خدایادقیقا کجای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
چرا حضوری بودن کلیه مدارس و مقاطع رو ممنوع اعلام نمی کنید؟؟؟؟؟مگه میشه در این حالت که مثل یه جنگ میمونه راه حل هایی روشنی مثل تعطیلی مدارس به ذهن نرسه؟؟؟؟دیگه اگه برا شناخت معلم و دانش آموز بوده هر دانش آموزی جرئت داشت بیاد مدرسه اومد و هر کس که تا الان از کرونا میترسید هم دیگه نمیاد.حضوری بودن مدارس در این شرایط مثل این می مونه در جنگ دفاع نکنیم تا دشمن وارد خاکمان شود و پیشانی مان را هدف بگیرد.حضوری بودن مدارس در این شرایط حیرت آوره!!!