مدیریت یعنی شنبه میگن دورکاری کارمندها در کل استان تهران.دوشنبه نامه میزنند فقط شهر تهران . شهرستانهای تهران کرونا ندارند!!!! شما بیا شهرداری فردوسیه شهریار 3 نفر مبتلا کرونا هست.
تا حالا دیگه کاملا معلوم شده راهکار اولیه ای که ایران در پیش گرفت مخصوصا ضد عفونی کردن معابر بسیار جواب ده بوده و راهکارهایی که سازمان بهداشت جهانی داده مخصوصا کنسل کردن ضد عفونی معابر ومناطق اجتماع بغیر از خسارت ببار نیاورده است
خواهش می کنم سوالم رو جواب بدید:
چرا آمار فوتی ها داره بالا می ره؟
بیماران رو چگونه پذیرش می کنند؟ باید حالش در چه وضعی باشه تا پذیرش بشه؟ یعنی ممکنه بیمار رو بستری نکنند و در خانه فوت بشه؟
پر از ترس شده ام
چرا دورکاری کارمندان و معلمها فقط برای تهران اجرا شد؟ خب همه کشور آلوده است. برای تمام کشور یه فکری بکنید. فقط جان مردم تهران اهمیت داره؟
مگر کارمندان و معلمان شهرهای دیگر جونشون ارزشی نداره؟؟؟؟
مسئولین بفهمید اگه مردم بمیرن دیگه واسه کی میخوایی امنیت و اقتصاد و... تامین کنید اون عده ای هم که زنده بمونن همه افسرده اند به خاطر عزیزهایی که از دست دادند خوب وقتی شمای آگاه جدی نمیگیرید از مردم چه توقعی دارین که رعایت کنند!!!!!!تاسف واسه همه چی....خدایا خودت بهمون رحم کن
چرا حضوری بودن کلیه مدارس و مقاطع رو ممنوع اعلام نمی کنید؟؟؟؟؟مگه میشه در این حالت که مثل یه جنگ میمونه راه حل هایی روشنی مثل تعطیلی مدارس به ذهن نرسه؟؟؟؟دیگه اگه برا شناخت معلم و دانش آموز بوده هر دانش آموزی جرئت داشت بیاد مدرسه اومد و هر کس که تا الان از کرونا میترسید هم دیگه نمیاد.حضوری بودن مدارس در این شرایط مثل این می مونه در جنگ دفاع نکنیم تا دشمن وارد خاکمان شود و پیشانی مان را هدف بگیرد.حضوری بودن مدارس در این شرایط حیرت آوره!!!
چرا آمار فوتی ها داره بالا می ره؟
بیماران رو چگونه پذیرش می کنند؟ باید حالش در چه وضعی باشه تا پذیرش بشه؟ یعنی ممکنه بیمار رو بستری نکنند و در خانه فوت بشه؟
پر از ترس شده ام
مگر کارمندان و معلمان شهرهای دیگر جونشون ارزشی نداره؟؟؟؟
تا تعطیلم کنن حرکت به شمال