نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
همه مقصریم هم مسئولان به خاطر عدم مدیریت درست و هم مردم به خاطر رعایت نکردن خدا خودش بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
اصلا دقدقه ای برای پایان دادن به کرونا نیست،چین برای اقتصادش ارزش قائله از روز اول با اصلحه و روبات و ...همه ی مردم عادی رو مجبور به زدن ماسک و ضد عفونی معابر و ....کرد حالا هم در کشورش کرونا جمع شده.وزیر بهداشت اول میگفت ماسک فقط برای کادر درمانی،حتی لباس کامل براشون نبود،یه عده کرونا براشون مخفیگاهه،گل آلود شدنه آب و ماهیگیریه،جریمه و قرنطینه و ...فقط در حد حرفه نه عمل
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آمار واقعی مرگ و میر کرونا 2.5 برابر این رقمیه که اینجا نوشته . یعنی روزانه حداقل 1037 نفر در ایران بر اثر این بیماری فوت میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
۳۳۷۱۴نفر از گرفتن یارانه معاف شدن دولت باید خوشحال باشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
جایگاههای سوخت را شبها تعطیل کنید خواهش میکنم شبها در جایگاههای سی ان جی استان خراسان رضوی شلوغ است همه از تفریح می ایند کرونا ما را شکست داد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام چرا در مشهدیکی از شهرستاناش مدرسه ها بازه و اجباره برا اومدن لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس بیماریها
۲۰:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
باسلام
کادر بهداشت ودرمانم
حتی نمیتونم فامیل ،همسایگان و بعضی ازدوستان بیخیال را قانع کنم!از بقیه چه انتظاری میتوان داشت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
تا وقتی مسعولین فشار کاری نکنن مردم کارشون خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
کرونا علی برکت الله.....
United Arab Emirates
علی
۱۹:۵۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
اینهمه دادو فریاد و التماس ولی یه عده به خیالشون که باید برای مخالفت با دولت ماسک نزنن و برن مسافرت .فکرکردین وقتی مبتلا شدین دکتر و پرستارا صبر ایوب دارن که به شما رسیدگی کنن یا اینکه خیلی پول برای دوا و درمون شماها هست.پیشگیری بهتراز درمانه والا روز به روز آمارفوتی بالا و بالاتر میره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آمار دروغ!! همه چیز طبق برنامه پیش میره
Iran (Islamic Republic of)
h
۰۶:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
تو اینجوری فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
واویلا
وامصیبتا
یعنی زنده می مونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دخمل آرزو به دل!
۱۷:۳۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
هر وقت من کارمند دانشکاه ازاد مشهد شهرک غرب شدم کرونا تموم میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
من موافقم . ک قرنطینه کامل بشه . هزینه اون یک ماه با خودم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آقا یه ماه رو تعطیل کنید. ۱۰۰ قرنطینه کنید تا آمار صفر بشه
بگید ملت مثلا بهمن ماه قرنطینه ست. ما تو اون وقت خودمون رو آماده کنیم.
من قبلا گرفتم . جوون رو پیر میکنه . علائم بعدش بدتره
بعد از ۵ ماه هنوز . مشکل دارم