اصلا دقدقه ای برای پایان دادن به کرونا نیست،چین برای اقتصادش ارزش قائله از روز اول با اصلحه و روبات و ...همه ی مردم عادی رو مجبور به زدن ماسک و ضد عفونی معابر و ....کرد حالا هم در کشورش کرونا جمع شده.وزیر بهداشت اول میگفت ماسک فقط برای کادر درمانی،حتی لباس کامل براشون نبود،یه عده کرونا براشون مخفیگاهه،گل آلود شدنه آب و ماهیگیریه،جریمه و قرنطینه و ...فقط در حد حرفه نه عمل
اینهمه دادو فریاد و التماس ولی یه عده به خیالشون که باید برای مخالفت با دولت ماسک نزنن و برن مسافرت .فکرکردین وقتی مبتلا شدین دکتر و پرستارا صبر ایوب دارن که به شما رسیدگی کنن یا اینکه خیلی پول برای دوا و درمون شماها هست.پیشگیری بهتراز درمانه والا روز به روز آمارفوتی بالا و بالاتر میره .
آقا یه ماه رو تعطیل کنید. ۱۰۰ قرنطینه کنید تا آمار صفر بشه
بگید ملت مثلا بهمن ماه قرنطینه ست. ما تو اون وقت خودمون رو آماده کنیم.
من قبلا گرفتم . جوون رو پیر میکنه . علائم بعدش بدتره
بعد از ۵ ماه هنوز . مشکل دارم
کادر بهداشت ودرمانم
حتی نمیتونم فامیل ،همسایگان و بعضی ازدوستان بیخیال را قانع کنم!از بقیه چه انتظاری میتوان داشت!!!
وامصیبتا
یعنی زنده می مونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگید ملت مثلا بهمن ماه قرنطینه ست. ما تو اون وقت خودمون رو آماده کنیم.
من قبلا گرفتم . جوون رو پیر میکنه . علائم بعدش بدتره
بعد از ۵ ماه هنوز . مشکل دارم