وقتی دولت حاضرنیست به مردم کمک اقتصادی کنه همین میشه دیگه.منتظر پیک های بعدی هم باشید. اینقدر پیک میاد و میره که همه مردم یا میگیرن یا میمیرن. اونوقت دیگه مهار میشه.بعد دولت میاد از خودش تعریف میکنه هیچ کشوری مثل ما نتونست کرونارو مهار کنه
بیمارستان بزرگ دزفول اعلام کرد ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی کامل شده.و حتی تختهای اورژانس هم تکمیل شده اند .پرسنل بیمارستان هم ساعت کاریشان بیشتر شده کیفیت خدمت رسانی کمتر شده .وضعیت قرمز تر شده مسئولان خوزستان هم خودشان نمیتوانند تصمیم گیری کنند.مسئولان بالاتر هم دست روی دست گذاشته اند.مردم عزیز خودمان بفکر خودمان باشیم.بیشتر از پیش رعایت فاصله گزاری را داشته باشیم.اللهم الشف کل مریض.
بیشتر مراقبت کنیم. ۹۵۰۷ فوتی در ۱۲۳ روز حضور کرونا در ایران.میانگین جانباختگان روزانه ۷۷ تن. در حالی که میانگین فوتی های روزانه حوادث جادهای ۵۰ نفر است.
باید برای کاهش هر ۲ تلاش کنیم و مراقب خود و اطرافیان باشیم.
استفاده از ماسک هم پیشگیری هست و هم سبب کاهش قابل توجه هزینه های درمان.
تا آنجایی هم که امکان داره و شرایط اجازه میدهد فاصله ها را رعایت کنیم.
باید برای کاهش هر ۲ تلاش کنیم و مراقب خود و اطرافیان باشیم.
استفاده از ماسک هم پیشگیری هست و هم سبب کاهش قابل توجه هزینه های درمان.
تا آنجایی هم که امکان داره و شرایط اجازه میدهد فاصله ها را رعایت کنیم.
البته دولت مجبورم بشه دیگه هیچوقت اینکارو نمیکنه
لطفا برای مناطق قرمز و پر خطر دوباره محدویت رو دوباره اعمال کنید . هر روز آمار مبتلایان و فوتی ها زیاد میشه