نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرما فروش
۱۴:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
وام ۲ میلیون تومنی که قراربود به کارگران ساختمانی تامین اجتماعی داده بشه چی شد؟ دوماه گذشت
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بازم آمار اومد پایین.ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
وقتی دولت حاضرنیست به مردم کمک اقتصادی کنه همین میشه دیگه.منتظر پیک های بعدی هم باشید. اینقدر پیک میاد و میره که همه مردم یا میگیرن یا میمیرن. اونوقت دیگه مهار میشه.بعد دولت میاد از خودش تعریف میکنه هیچ کشوری مثل ما نتونست کرونارو مهار کنه
Iran (Islamic Republic of)
خادم دزفولی از دزفول
۱۴:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بیمارستان بزرگ دزفول اعلام کرد ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی کامل شده.و حتی تختهای اورژانس هم تکمیل شده اند .پرسنل بیمارستان هم ساعت کاریشان بیشتر شده کیفیت خدمت رسانی کمتر شده .وضعیت قرمز تر شده مسئولان خوزستان هم خودشان نمیتوانند تصمیم گیری کنند.مسئولان بالاتر هم دست روی دست گذاشته اند.مردم عزیز خودمان بفکر خودمان باشیم.بیشتر از پیش رعایت فاصله گزاری را داشته باشیم.اللهم الشف کل مریض.
Iran (Islamic Republic of)
سپیده خانم
۱۴:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت yjc لطف کنید تکلیف ما رو روشن کنید آخرش کرمانشاه قرمز یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعا که. این همه هشدار میدن ماسک و دستکش بزنین فاصله اجتماعی رو رعایت کنین هیچکی حالیش نیست
Germany
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا این آمار اینطوریه !!!!!!!!! مشخصا حساب شده هست ! اول 113 بعد 115 بعد 120 بعد 115 ... انگار به طرف گفتن تو امروز نمیر آمارمون رند نمیشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بیشتر مراقبت کنیم. ۹۵۰۷ فوتی در ۱۲۳ روز حضور کرونا در ایران.میانگین جانباختگان روزانه ۷۷ تن. در حالی که میانگین فوتی های روزانه حوادث جادهای ۵۰ نفر است.
باید برای کاهش هر ۲ تلاش کنیم و مراقب خود و اطرافیان باشیم.
استفاده از ماسک هم پیشگیری هست و هم سبب کاهش قابل توجه هزینه های درمان.
تا آنجایی هم که امکان داره و شرایط اجازه میدهد فاصله ها را رعایت کنیم.
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تالارها بسته شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
یکی بگه منصوری رو کی کشت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا هر چی نفت میفروشیم بیشتر گرانی میشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
نه به قرنطینه اجباری
البته دولت مجبورم بشه دیگه هیچوقت اینکارو نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
هرمزگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا دولت ما زدن ماسک را اجباری نمی کند؟ تا کی باید با توصیه و تعارف همه چیز را سمبل کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقای نمکی
لطفا برای مناطق قرمز و پر خطر دوباره محدویت رو دوباره اعمال کنید . هر روز آمار مبتلایان و فوتی ها زیاد میشه