نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خسته نباشی دولت اینقدر جلوی این ترددهای استانی رو ممنوع نکردین که گیلانم وضعیتش قرمز شودش چیز ازتون کم میشه مگه دستور بدید کلیه ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوع کنن چند وقت دیگه محرمم یه کشته کشتارم توی محرم داریم
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۵:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از این هفته لیگ برتر شروع میشه و استقلال با اختلاف قهرمان میشه. استقلالیها لایک کنید تا ببینیم چقدر بیشتر از پرسپولیسیها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۵:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از این هفته لیگ برتر شروع میشه و استقلال با اختلاف قهرمان میشه. استقلالیها لایک کنید تا ببینیم چقدر بیشتر از پرسپولیسیها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
پسر جان مثل اینکه دلت خیلی خوشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدشاکی
۱۵:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
۹۵ درصد مردم معتقدن که کرونا فقط واسه همسایه است و خودمون کرونا نمی گیریم.رفیق من میگه میخوام برم شمال
Iran (Islamic Republic of)
رضا تاجی
۱۵:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط پیاز بخورید.پیاز بخورید.
Iran (Islamic Republic of)
نیاران
۱۵:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مگه میشه هر روز تعداد مبتلایان اینقدر به هم نزدیک باشه
Germany
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
هرمزگان رو یادت رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای روحانی آقای نمکی ممنونم از این همه تلاش و کوششتون واقعا باعث افتخار کل جهان که ایران هر روزی ۲۵۰۰نفر بیمار وبالای ۱۰۰فوتی داره با جمعیت ۸۲میلیون نفر جالبه چین ۲۰برابر ما جمعیت داره آمارشون هر روزی۱۴نفر بعدش کل کشورشونو و ترددهای شهرهاشون مننوع کردن کسی نتونه بره میافرت بعدش توی ایران مثل اینکه ملت دارن میرن دبی یا آنتالیا هر روز ریختن توی شهرهای دیگه بعدش میگین چرا پروتوکول زیز ۲۰٪انجام میگیره یکم فکر کنید میدونید چرا بخاطره راهکارهای شماس کسی بهتون نگفتش اقتصاد کشور و مشاغولو ادارات و کارخانهارو تعطیل کنید فقط یکم فکر و بکار مینداختین دستور ممنوعیت ترددهای همه استانها رو تا پایان تابستون میدادید که دیگه هیچ مسافر مریضی از شهرش خارج نشه خیلی راحت آمار ایران به زیر ۱۰۰نفر میرسیدش ولی شماملت رها کردین ملت بیخیال از اینکه کرونا وجود نداره ریختن توی بقیه شهرها واقعا چقدر راحت باجون ملت بازی میکنید این حداقل کاریه که بخان بکنید دستور کلیه ترددهای استانی رو ممنوعش کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه بانو
۱۵:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط خدا کمک کنه .....
Iran (Islamic Republic of)
مینا ار تهران
۱۵:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
امشب برمیگردم لندن! دوست دارم بعد از بهتر شدن اوضاع بازم برگردم تهران پیش خانواده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
برو بیمارستان تا بفهمی امار چقد بالاست
Iran (Islamic Republic of)
محسن تالش زادگان
۱۴:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بالاخره پسرم رو راضی کردم که بدون گرفتن عروسی بفرستم خونه بخت.پول عروسی هم موند تو جیبم
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سوخته
۱۴:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با رمزهای مجیدی قهرمان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۴:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از مردم خوزستان خواهش میکنم شیراز نیان بیماری رو منتقل نکنن
الان بیمارستان سعدی و علی اصغر شیراز پر از بیماران اهوازی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
مینا ازلندن
۱۴:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا پس فردا برگردم لندن ، هروقت که آمار اینجا نزولی شد شاید دوباره بیام تهران.