خسته نباشی دولت اینقدر جلوی این ترددهای استانی رو ممنوع نکردین که گیلانم وضعیتش قرمز شودش چیز ازتون کم میشه مگه دستور بدید کلیه ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوع کنن چند وقت دیگه محرمم یه کشته کشتارم توی محرم داریم
آقای روحانی آقای نمکی ممنونم از این همه تلاش و کوششتون واقعا باعث افتخار کل جهان که ایران هر روزی ۲۵۰۰نفر بیمار وبالای ۱۰۰فوتی داره با جمعیت ۸۲میلیون نفر جالبه چین ۲۰برابر ما جمعیت داره آمارشون هر روزی۱۴نفر بعدش کل کشورشونو و ترددهای شهرهاشون مننوع کردن کسی نتونه بره میافرت بعدش توی ایران مثل اینکه ملت دارن میرن دبی یا آنتالیا هر روز ریختن توی شهرهای دیگه بعدش میگین چرا پروتوکول زیز ۲۰٪انجام میگیره یکم فکر کنید میدونید چرا بخاطره راهکارهای شماس کسی بهتون نگفتش اقتصاد کشور و مشاغولو ادارات و کارخانهارو تعطیل کنید فقط یکم فکر و بکار مینداختین دستور ممنوعیت ترددهای همه استانها رو تا پایان تابستون میدادید که دیگه هیچ مسافر مریضی از شهرش خارج نشه خیلی راحت آمار ایران به زیر ۱۰۰نفر میرسیدش ولی شماملت رها کردین ملت بیخیال از اینکه کرونا وجود نداره ریختن توی بقیه شهرها واقعا چقدر راحت باجون ملت بازی میکنید این حداقل کاریه که بخان بکنید دستور کلیه ترددهای استانی رو ممنوعش کنید
الان بیمارستان سعدی و علی اصغر شیراز پر از بیماران اهوازی هستش.