نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
الان روحانی میاد میگه مردم فکر نکن که کرونا تمام شده.جوری میگه انگار آمارش روزی صد نفره.الان شرایط چه تغییری کرده با اسفند.خداوکیل بود و نبود تدبیر و امید چه فرقی داره.تازه نبودش بیشتر به نفع مردمه.انشالله زودتر1400بیاد خلاص بشیم.علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خدایا یزوزی میاد ی نفس راحت بکشیم بگیم کرونا تموم شد یا
خداااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
کاش همون جهانپور میومد گزارش میداد ،داشت آمار پایین میومدا!!
Iran (Islamic Republic of)
پوریزدان
۱۷:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آمار کرونایی های فردا:
تعداد مبتلایان: ۲۳۲۶ نفر
تعداد فوتی ها: ۱۲۱ نفر


= کرونا هم داره توزیع نرمال رو رعایت میکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام هرمزگان هم قرمز هست چرا ننوشتین
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اقای جهانپور لطفا مجدد تشریف بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلخوش به این مقدار نباشید
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۶:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
هرکی استقلال رو دوست داره لایک کنه و هرکی پرسپولیس رو دوست داره دیس لایک
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۶:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لطفا بجای این همه آمار دادن یه فکر درست وحسابی برای مهارش کنین بخدا خسته شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
جون مردم که مهم نیست این آمار فقط مربوط به تهرانه ۲۳۲۲ نفر چون خود وزارت بهداشت اعلام کرد هر استانی آمار خودشو بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
جالبه انوقت تو بخش خبری میگن فرانیه داره همه جا رو باز می کنه وسازمان بهدلشت جهانی از بازگشایی سریع ناراحته یکی نیست بگه ایرانو بچسبید وبگید اینجا که کلا همه جا باز وروزی هم بالای ۱۲۰ نفر دارن می میرن انوقت چسبیدید به کشورهایی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چه خوب سریعتر کرونا می گیریم می میریم پیش خدا از دست هر چه ایرانیه راحت می شیم .
Ireland
حسین
۱۵:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
حالا که اومد پایین همه ساکت شدن:))))
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا کسی به داد مردم نمی رسه چرا همه جا بازه.
این افرادی که میمیرن عدد نیستند آدمن.
به فکر مردم باشید مثل خیلی از کشورا کنترلش کنید.
سیاست هفتاد درصد بگیرن خود ایمن بشه جامعه شکست خورده و مشاهدات نشون داده افرادی چند بار مبتلا شدند.
امیدوارم از خواب بیدار بشید اوضاع خیلی بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با این شرایط آزمون دکترا برگزار میشه؟