الان روحانی میاد میگه مردم فکر نکن که کرونا تمام شده.جوری میگه انگار آمارش روزی صد نفره.الان شرایط چه تغییری کرده با اسفند.خداوکیل بود و نبود تدبیر و امید چه فرقی داره.تازه نبودش بیشتر به نفع مردمه.انشالله زودتر1400بیاد خلاص بشیم.علی برکت الله
جالبه انوقت تو بخش خبری میگن فرانیه داره همه جا رو باز می کنه وسازمان بهدلشت جهانی از بازگشایی سریع ناراحته یکی نیست بگه ایرانو بچسبید وبگید اینجا که کلا همه جا باز وروزی هم بالای ۱۲۰ نفر دارن می میرن انوقت چسبیدید به کشورهایی دیگه
چرا کسی به داد مردم نمی رسه چرا همه جا بازه.
این افرادی که میمیرن عدد نیستند آدمن.
به فکر مردم باشید مثل خیلی از کشورا کنترلش کنید.
سیاست هفتاد درصد بگیرن خود ایمن بشه جامعه شکست خورده و مشاهدات نشون داده افرادی چند بار مبتلا شدند.
امیدوارم از خواب بیدار بشید اوضاع خیلی بده.
خداااااا
تعداد مبتلایان: ۲۳۲۶ نفر
تعداد فوتی ها: ۱۲۱ نفر
= کرونا هم داره توزیع نرمال رو رعایت میکنه!
این افرادی که میمیرن عدد نیستند آدمن.
به فکر مردم باشید مثل خیلی از کشورا کنترلش کنید.
سیاست هفتاد درصد بگیرن خود ایمن بشه جامعه شکست خورده و مشاهدات نشون داده افرادی چند بار مبتلا شدند.
امیدوارم از خواب بیدار بشید اوضاع خیلی بده.