نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
کشور را تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
نه به قرنطینه دوباره
شما خودت را تعطیل کن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بله قدر روزهای بی کرونا رو ندونستیم هرجایی که دلمون میخواست میرفتیم خوش میگذروندیم حالا تا دستشویی هم میترسیم بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
حیف دکتر جهانپور اخه این زنه معلومه کار بلد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
نمکی تو که گفتی کرونا ایران نیومده اگر زودتر جلو گیری میکردید.اینطور شیوع پیدا نمیکرد.مقصر شماها هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خیالتون راحت خوزستان ب تنهایی رکورد آمریکا رو میزنه شک نکنید ..واینم از بی عرضه گی مسوولین استانمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
هرمزگانم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
استاندار خوزستان هنوزم داره میگه یکی دوهفته آینده.. بابا بیشتر از هر استانی فوتی دادی بیشتر از هراستانی مبتلا دادی هنوز داری فس فس میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
مثلا معاون وزیره بلد نیست از رو نوشته عدد 4 رقمی رو بخونه ابروی هرچی دکتر رو برد چه جوری درس خوندن ؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سخنگوی قبلی چه مشکلی داشت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تو رو قرآن یکاری بکنید ی خوزده تصمیمات جدی وسخت بخدا ۴ ماهه همش تو خونه ایم ب امید اینکه زدوتر مهار شه زندگی میکنیم اما با توجه ب آمار فوتیها روز بروز داره استرسمون بیشتر میشه آخه ایی چ زندگی ما داریم ..واقعا سخته خیلی هم سخته آقای روحانی فعلا برنامه ریزی میکردی واسه مهار کرونا ن شهریور ک تا اوموقع معلوم نیس کسی زتده بمونه یا ن مطمعن باش اگه کرونا باشه هیشکی نمیذاره بچش بره مدرسه مطمعن باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با این امار فکر کنم رکورد بزنیم
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اگر بیماری خداییست یا دست ساز انسانی هرچه هست بادکنک ادعای ما را خوب ترکوند و امید است بقیه مسائل را هم عیان و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آمار فوتی ها بکه باز داره می‌ره بالا
بابا ببندید در همه چیرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
چقد ضایع س یا ۱۱۵یا ۱۲۰
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۸:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
کرونا کشنده نیست، بلکه دلار۲۰۰۰۰ تومن و دست خالی کارگر کشنده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آیا اینکه تو فضای مجازی که گاها طرف ادعا می کنه پزشک است و میگه شکل جدید با علائم جدید بیماری رو به گسترش است درسته ؟
گفته میشه این نوع کرونا در عرض چند ساعت می کشه؟
لطفا اطلاع رسانی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
هیچکس هم نظر نداده...