نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
همه مشکلات از بی فرهنگی خودمونه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
دعای عظیم برای توسل و دفع مشکلات و سختی های زندگی:
روايت شده است كه :
هر مؤمنى كه امرى از امور دنيوى يا اُخروى بر او دشوار گردد ، به صحرا رود و اين دعا را هفتاد مرتبه بخواند يارى حضرت صاحب الأمر ارواحنا فداه به او مى‏ رسد:
يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِكْني، يا أَبا صالِح الْمَهْدِيَّ أَدْرِكْني، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِكْني أَدْرِكْني وَلاتَدَعْني، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ .
اى اسب‏ سوار حجاز؛ مرا درياب، اى ابا صالح المهدى؛ مرا درياب، اى ابالقاسم؛ مرا درياب، مرا درياب و مرا رها نكن كه همانا من درمانده‏ اى ناتوان و ذلیلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
اداره جات رو تعطیل کنید چرا انقد بی وجدانید
اداره جات رو دورکاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
تو شهر های شمالی شرقی تنها رعایت دوتا نرده زدن میری بانک کارمندش بدون ماسک سوار تاکسی بندرت ماسک میزنن عروسی ها که به راهه مسافرین هم که ماشاالله چرا قانونی نیست چقدر باید مردم مبتلا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام::همه باهم به دعا بپردازیم(پروردگاراتا زمانی که ریشه دلالان بی انصاف رانابودنکردی کرناراهرگز بی اثر نکن خدایا انقدر کرنا را قوی بکن که هیچ ظالمی در جهان باقی نماند خدایا از تو می خواهیم افراد کلاه بردار وگران فروشان که خون مردم را می مکندگرفتار کرنا بگردان ونابودشان بگردان خدایا تا زمانی که ظلم پایدار است هیچ واکسنی رابر کرنا اثر دار نکن امین یا رب العلمین
-
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
شما الان دقیقا چکاره اید نکنه شما آقا زاده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
دكتر
۰۸:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
متاسفانه بعضي از هم وطنان عزيزمان به هيچ وجه پروتكل هاي بهداشتي رو رعايت نمي كنند
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
دیروز میدان بزرگ میوه بودیم برای خرید یک کالا در بین چند هرار ادم یکی نبود که ماسک داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
ی دارویی ی واکسنی خو نمیتونن بسازن ای میگن مردم رعایت بکنن .اگه عرضه دارید بفکر داروش باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
یعنی در تعجبم از اینکه چرا برای بعضی ها زدن ماسک و رعایت فاصله و شستشوی دست ها به صورت صحیح و نرفتن به اجتماعات اینقدر سخت بود که الان به این وضع اسفناک رسیده ایم
Netherlands
نوید
۲۳:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
جریمه بگذارید با و پول ها به صورت آنلاین با فیش پراختی در یک سامانه در ملا عام و نت راه اندازی بشه 5جی هم که اومدش پس کاری نداری این کار
پولش هم به صورت شفاف بگیرین برای نیاز های کرونایی مهمتر از همه آموزش فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
چند ماه پیش در کشور آذربایجان ماسک اجباری بود هر کس در مکانهای عمومی ماسک نداشت جریمه میشد حتی از وسایل حمل و نقل عمومی کسی که ماسک نداشت پیاده میکردن به اضافه جریمه نقدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیلی بی انصافین میگین کنکور برگزار میشه سه ساعت ماسک زدم خواستم امتحان کنم ببینم چه طور میشه واقعا خفه شدم تو گرما کلافه و عصبی بودم چه طور میشه با دستکش ماسک چهارساعت سرت پایین باشه تمرکز کنی چرا سر وقت اجرا نکردین تموم بشه انداختین موقعی از سال که جهنمه چه طوری باید ازمون بدیم استانای جنوبی که قابل گفتن نیست اگه بمیرم ازتون نمیگذرم اگه کسی اتفاقی بیفته براش شمام مقصر بودین توش مسئولین بیخیال سنجش که فقط و فقط پول مهمه براتون.ثبت کنین لطفا
Germany
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سخنگو باید سخنور باشد، و حرفش بلافاصله در مردم نفوذ داشته باشد و برای مردم باورپذیر باشد، سخنوربودن به درجه علمی و مرتبه شغلی و ... هم بستگی ندارد،
با احترام به این خانم دکتر ولی خواهشا سخنگوی کرونا را تغییر دهید آقای دکتر بسیار سخنور و محترم بودند
مدتهاست خبر کرونا را دیگر ساعت ۱۳ آنلاین از تلویزیون دنبال نمی شود
و گهگاهی متن خبر را می خوانیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
تا جریمه نباشه برای رعایت نکردن بهداشت و ماسک نزدن بدتر هم میشه
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
#تحریم_کنکور
#تعویق_کنکور
۱۲۳۴