دعای عظیم برای توسل و دفع مشکلات و سختی های زندگی:
روايت شده است كه :
هر مؤمنى كه امرى از امور دنيوى يا اُخروى بر او دشوار گردد ، به صحرا رود و اين دعا را هفتاد مرتبه بخواند يارى حضرت صاحب الأمر ارواحنا فداه به او مى رسد:
يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِكْني، يا أَبا صالِح الْمَهْدِيَّ أَدْرِكْني، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِكْني أَدْرِكْني وَلاتَدَعْني، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ .
اى اسب سوار حجاز؛ مرا درياب، اى ابا صالح المهدى؛ مرا درياب، اى ابالقاسم؛ مرا درياب، مرا درياب و مرا رها نكن كه همانا من درمانده اى ناتوان و ذلیلم.
تو شهر های شمالی شرقی تنها رعایت دوتا نرده زدن میری بانک کارمندش بدون ماسک سوار تاکسی بندرت ماسک میزنن عروسی ها که به راهه مسافرین هم که ماشاالله چرا قانونی نیست چقدر باید مردم مبتلا بشن
با سلام::همه باهم به دعا بپردازیم(پروردگاراتا زمانی که ریشه دلالان بی انصاف رانابودنکردی کرناراهرگز بی اثر نکن خدایا انقدر کرنا را قوی بکن که هیچ ظالمی در جهان باقی نماند خدایا از تو می خواهیم افراد کلاه بردار وگران فروشان که خون مردم را می مکندگرفتار کرنا بگردان ونابودشان بگردان خدایا تا زمانی که ظلم پایدار است هیچ واکسنی رابر کرنا اثر دار نکن امین یا رب العلمین
یعنی در تعجبم از اینکه چرا برای بعضی ها زدن ماسک و رعایت فاصله و شستشوی دست ها به صورت صحیح و نرفتن به اجتماعات اینقدر سخت بود که الان به این وضع اسفناک رسیده ایم
جریمه بگذارید با و پول ها به صورت آنلاین با فیش پراختی در یک سامانه در ملا عام و نت راه اندازی بشه 5جی هم که اومدش پس کاری نداری این کار
پولش هم به صورت شفاف بگیرین برای نیاز های کرونایی مهمتر از همه آموزش فرهنگ
چند ماه پیش در کشور آذربایجان ماسک اجباری بود هر کس در مکانهای عمومی ماسک نداشت جریمه میشد حتی از وسایل حمل و نقل عمومی کسی که ماسک نداشت پیاده میکردن به اضافه جریمه نقدی
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیلی بی انصافین میگین کنکور برگزار میشه سه ساعت ماسک زدم خواستم امتحان کنم ببینم چه طور میشه واقعا خفه شدم تو گرما کلافه و عصبی بودم چه طور میشه با دستکش ماسک چهارساعت سرت پایین باشه تمرکز کنی چرا سر وقت اجرا نکردین تموم بشه انداختین موقعی از سال که جهنمه چه طوری باید ازمون بدیم استانای جنوبی که قابل گفتن نیست اگه بمیرم ازتون نمیگذرم اگه کسی اتفاقی بیفته براش شمام مقصر بودین توش مسئولین بیخیال سنجش که فقط و فقط پول مهمه براتون.ثبت کنین لطفا
سخنگو باید سخنور باشد، و حرفش بلافاصله در مردم نفوذ داشته باشد و برای مردم باورپذیر باشد، سخنوربودن به درجه علمی و مرتبه شغلی و ... هم بستگی ندارد،
با احترام به این خانم دکتر ولی خواهشا سخنگوی کرونا را تغییر دهید آقای دکتر بسیار سخنور و محترم بودند
مدتهاست خبر کرونا را دیگر ساعت ۱۳ آنلاین از تلویزیون دنبال نمی شود
و گهگاهی متن خبر را می خوانیم
روايت شده است كه :
هر مؤمنى كه امرى از امور دنيوى يا اُخروى بر او دشوار گردد ، به صحرا رود و اين دعا را هفتاد مرتبه بخواند يارى حضرت صاحب الأمر ارواحنا فداه به او مى رسد:
يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِكْني، يا أَبا صالِح الْمَهْدِيَّ أَدْرِكْني، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِكْني أَدْرِكْني وَلاتَدَعْني، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ .
اى اسب سوار حجاز؛ مرا درياب، اى ابا صالح المهدى؛ مرا درياب، اى ابالقاسم؛ مرا درياب، مرا درياب و مرا رها نكن كه همانا من درمانده اى ناتوان و ذلیلم.
اداره جات رو دورکاری کنید
پولش هم به صورت شفاف بگیرین برای نیاز های کرونایی مهمتر از همه آموزش فرهنگ
با احترام به این خانم دکتر ولی خواهشا سخنگوی کرونا را تغییر دهید آقای دکتر بسیار سخنور و محترم بودند
مدتهاست خبر کرونا را دیگر ساعت ۱۳ آنلاین از تلویزیون دنبال نمی شود
و گهگاهی متن خبر را می خوانیم
#تعویق_کنکور