باید به کشورهای غیر مسلمان فشار وارد کنیم که استفاده از گوشتهای حرام را متوقف کنند احتمال دارد باز هم ویروس مخربی مثل کرونا یا آنفولانزای خوکی و...دیگری رشد کند
تو که عین خیالت نیست حتما عزیزی از دست ندادی بر اثر کرونا ما که عزیزمون از دست دادیم میدونیم چقدر خطرناکه مردم رعایت کنید گول یک مشت ادمای مفت نخورید خیلی هم خطرناکه و با کسی شوخی نداره نه پیر نه جوون نه سالم نه مریض میشناسه فامیل ما یک زن 25 ساله بود دوتا بچه کوچک هم داره یک بچه اش سه سالشه و یکی هم شش سال کرونا گرفت چند روزی بستری شد بالاخره فوت کرد و الان بچه های کوچکش دارن شب روز میگرند و گریه مکنن دارن دنبال مادرشون میگردن کسانی که میگن کرونا خطر نداره چرا اخه دارید الکی با جون مردم بازی میکنید چهار نفر امثال تو پیدا میشن که مردم به کشتن میدن
سلام
متاسفانه...
متاسفانه توی این شرایط بعضی خانواده ها جشن تولد مفصل و دورهمی برگزار می کنن.
تازه کلی فامیل رو توتنگنا قرار میدن که شرکت کنید.
خدا بداد برسه
مردم فرهنگ شرایط خاص ندارن.
چرا نظام شرایط جنگی اعلام نمیکنه .
الان بیشتر از جنگ تحمیلی روزانه کشته میدیم.
آره فقط ما مردم مقصریم ...اونایی که تجمعی چون کنکور ها رو میخواند برگزار کنند و به دروغ میگن ماسک هزاروسیصد ولی کمتر از هزاروهشتصد دوهزار جایی گیر نمیاد ...اصلا مقصر نیستند...........
اول مردم بایدجدی بگیرند ورعایت کنند دوم دولت بایدسختگیری کند جریمه فردفرددرخیابان بازار بدون ماسک رعایت فاصله خلوط کردن محیط های شلوغ تجمعات حطا درمساجد مجالس ووووو
ای مسئولین چرا با جان و مال مردم بیچاره بازی میکنین
اینا که ماسک نمیزنن و دله گردی رو تو شرایطی که کادر درمان بیچاره دارن از جون خود و خانوادشون مایه میذارن پیش گرفتن اگه بالای صد هزار تومن جریمه نکنید در این فجایع شریک هستین و گناه اینهمه مرگ ومیر به گردنتونه
ما روستایی ها که حوزه امتحانی از محل زندگی مون دوره چکار کنیم
تو حمل و نقل عمومی امکان ابتلا بسیار بالاست
داوطلب که فقط شهری ها نیستند ما روستایی ها هم هستیم
کنکور دکتری میگیرید یک روز قبل عید قربان؟ قراره ما دکتری ها بشیم ذبح عظیم دیگه؟! این چ برنامه ریزی؟! شما تاریخ که دادی برای تابستون نگفتی تابستون آمار کم میشه؟ کو؟ بدتر شد که!! بعد حالا با این وضع اسفناک میخای کنکور بگیری؟ پدر و مادرای پیرمون فقط خدا حفظ کنه
اوایل ورود این بیماری هیچ اقدامی نکردید بعد از ان هم اندکی خیابان ها و مراکز عمومی را ضدعفونی می کردید با اب خالی البته از هیچی بهتر بود ولی اکنون دیگر هیچ اقدامی برای کنترل آن نمی کنید وروزانه بالای ۲۰۰ نفر جان خود را بر اثر این بیماری و بی تدبیری دولت از دست می دهند
یک میلیون و 500 هزار نفر فقط قراره در کنکور سراسری شرکت کنن اگه بین همه اینا فقط 500 نفر کرونا داشته باشه و خودشون بی اطلاع از بیماریشون باشن بعد هر کدوم به دو نفر کرونا رو منتقل کنن و اون دو نفر هم به پدر و مادر و خواهر و برادر و.... میدونید چه فاجعه ای به بار میاد؟؟؟ #تعویق _سراسری
متاسفانه...
متاسفانه توی این شرایط بعضی خانواده ها جشن تولد مفصل و دورهمی برگزار می کنن.
تازه کلی فامیل رو توتنگنا قرار میدن که شرکت کنید.
خدا بداد برسه
مردم فرهنگ شرایط خاص ندارن.
چرا نظام شرایط جنگی اعلام نمیکنه .
الان بیشتر از جنگ تحمیلی روزانه کشته میدیم.
خواهشا اینقدر پروتوکول رو نکید!
پس عروسی و عزا و دورهمی و مسافرت برگزار شه با پروتوکول دیگه، چه ایرادی داره؟
#تعویق_کنکورها
اینا که ماسک نمیزنن و دله گردی رو تو شرایطی که کادر درمان بیچاره دارن از جون خود و خانوادشون مایه میذارن پیش گرفتن اگه بالای صد هزار تومن جریمه نکنید در این فجایع شریک هستین و گناه اینهمه مرگ ومیر به گردنتونه
تو حمل و نقل عمومی امکان ابتلا بسیار بالاست
داوطلب که فقط شهری ها نیستند ما روستایی ها هم هستیم