بسه دیگه چقدر می نالی تو .من نمیدونم منظورت از دست فروش چیه یعنی مغازه دار بازاری اگه اینجوریه میتونی مغازتو بفروشی .ی ۷۰۰ ۸۰۰ تومنی دستت میاد تو هم خرمارو میخوای و هم خرمارو.
علیرضا
۱۴:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
یه لحظه فکر کنید
خدا دستور داده از حیوانات حلال گوشت تغذیه کنیم و حرام نخوریم
حالا ببینید به خاطر توجه نکردن به همین موضوع تا حالا چند هزار نفر تو دنیا مردن یا چند هزار خانواده داغدار شدن(کرونا)
خب به نظرتون قوانین اسلام سخت گیرانس یا صرفا به سود انسانهاست
خب به نظرتون قوانین اسلام
از کجا معلومه علت کرونا بخاطر گوشت حیوان حرام گوشت بوده؟
هنوز که هنوزه علت اصلی این بیماری پیدا نشده
رضا
۱۵:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
حیوانات حلال گوشت نظیر گاو و گوسفند نیز منشاء بیماریهای کشنده هستند نظیر تب مالت و سل و تب کریمه کنگو و ...............
در این مورد چه راهکاری دارید؟؟؟
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
وااااای یعنی تو هنوز نمیدونی کرونا کاملا ساختگی و هوشمنده!!!!!!!!!! خفاش کجا بود
م
۱۵:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
آفرین احسنت
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
البته حتی اگر این نکته شما درست هم نباشد ما باید به دستورات اسلام عمل کنیم. چه بسا خیراتی برایمان در انها هست که اصلا تا هزاران سال هم کسی ان را کشف نکند.
محسن
۱۵:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
علیرضا جان، اگه نمیتونی مقالات تاپ رو بخونی، حداقل ی سرچ تو گوگل کن. خفاش فقط یک میزبان برای کرونا هست، دیگه بحث انتقال اون از خفاش به انسان منتفی شده، خیلی وقته.
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بابا حیوان کجا بود خفاش کجا بود ایی ساختگی دست بشر میخان جمعیت کم شه الهی نابود شن ایی راه حلش نبود
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عزیز دل کرونا از خفاش نیست از ایلومیناتی هاس کار اونای برا نظم نوین
ماه محرم ک گفتن اجرا میشه مراسم با رعایت نکات
بچه ها چرا کسی درمورد گرونیه بسته های اینترنت اعتراضی نمی کنه؟؟؟ ینی همتون پولدارین براتون مهم نیست دوبله و سوبله کردن همه چیزو؟؟؟بیاین دست ب دست هم بدیم بلکه صدامون رو بشنوننننن از طریق بیست و سی
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
ولا اینا خوبن فقط دستور میدن هیشکی نمیره مسوولین خودشون برن
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
مردم تو خونه نشستن کرونا میگیرن
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا این مسئولی کاری نمیکنن چرا کامل قرنطینه نمیکنن
نه عمت خرج مردم رو میده .. خجالت بکش اگه دولت همون اول دو سه ماه قرنطینه میکرد نیاز به این خرجای اضافی نبود .. کافی بود دو سه ماه ی کمکی به همه میکرد نه این همه تلفات داشتیم نه این همه خرج
ماهم ماهی 45000 تومان یارانه میگیریم خوبه ماهم هی بگیم :)
یا چی ؟؟
خدا دستور داده از حیوانات حلال گوشت تغذیه کنیم و حرام نخوریم
حالا ببینید به خاطر توجه نکردن به همین موضوع تا حالا چند هزار نفر تو دنیا مردن یا چند هزار خانواده داغدار شدن(کرونا)
خب به نظرتون قوانین اسلام سخت گیرانس یا صرفا به سود انسانهاست
خب به نظرتون قوانین اسلام
هنوز که هنوزه علت اصلی این بیماری پیدا نشده
در این مورد چه راهکاری دارید؟؟؟
بچه ها چرا کسی درمورد گرونیه بسته های اینترنت اعتراضی نمی کنه؟؟؟ ینی همتون پولدارین براتون مهم نیست دوبله و سوبله کردن همه چیزو؟؟؟بیاین دست ب دست هم بدیم بلکه صدامون رو بشنوننننن از طریق بیست و سی