نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن آقا
۱۴:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا چیه برید زندگی تون رو با رعایت بهداشت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
اخوی
۱۴:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
هممون میمیریم.موافقان لایک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۵:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
غیب گفتی عزیز دل برادر !!!!!!
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا الکیه باور نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
راس میگه اینطور ک مسوولین میگن کلک هممون کنده س
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
من ماهی ۸ میلیون میاد تو حسابم و ۶ ماهه تو خونه خودم رو قرنطینه کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خواب ما چه کنیم ۸ میلیون میگیری به جمالت خوش به حال خانوادت .واقعا خواب که چی که میگی انگار ۸ میلیارده.
Iran (Islamic Republic of)
ابارا
۱۴:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
باشه دوست عزیز .هر روز اینو مینویسی خوب خدارو شکر .حالا ما چکار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
من 12 تومن فقط با یک الو میاد تو حسابم 4تومن عقبتری برو تو غارت قرنطینه باش
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بابا مررفع بی درد
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۶:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
پا شو پاشوووو صب شده چه قد میخوابی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۷:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
مینا از لندن کم بود توهم اضاف شدی همش اثرات کرونا هس خخ
ماهم ماهی 45000 تومان یارانه میگیریم خوبه ماهم هی بگیم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عقده داری
یا چی ؟؟
United States of America
zahra
۱۹:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تو و مینا از لندن دوتاتون یه مدتیه قرصاتونو نمیخورین اصلا حالتون خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۴:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید من درس نخوندم.
Iran (Islamic Republic of)
هه
۱۶:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دمت گرم از صداقتت خوشم اومد.
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
به زودی تعویق می افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خییییلی عالی روزانه ایقد فوتی یا خداااا
Iran (Islamic Republic of)
مینا از تهران
۱۴:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دیشب برگشتم تهران چقدر هوا گرمه چقدر کرونا زیاد شده..اگه اوضاع بهتر نشه برمیگردم لندن
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۴:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ای خدا :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره کسانی که با تو زندگی میکنن و تو رو تحمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
برو کسی جلوتو نگرفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
برو داداش برو فکر کردی مثلا جای بهتری میر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
مینا از لندن عقلشو از دست داده براش دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تو هم که یه معظل مثل کرونا شدی کشتی ما را از بس فیس میکنی
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تو دیگه چجوز دیوونه ای هستی،؟ از رو هم نمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
کو نمودارت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا این همه استانی که ایران داره دو هزار 333نفر مبتلا شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
فقط فارس ۵۷۹بوده دیروز.سایت دانشگاه پزشکی شیراز را ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
مازندران به جز بابل ۳۳۲ نفر مبتلا داشته دیروز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا بدجوری مردم رو بدبخت کرده .خیلی از قشرها آسیب دیدن ای کاش دولت محترم کمی از مردم حمایت میکردن
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سوخته
۱۴:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
با رمزهای مجیدی قهرمان آسیا میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
خوش باشید با رمزتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
توهم زدی کدوم قهرمانی حالت خوش نیس خبر نداره کی قهرمان شده ایی خخخخهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
همون قهرمان ایران شدید بسه قهرمانی آسیا پیشکش . نکشیمون قهرمااان
Iran (Islamic Republic of)
محرم‌خرمافروش
۱۴:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
۲۰ روزه بیکارشدیم .گناه ما دستفروشان بازار روز چیه که فقط زورشون رو به ما نشون میدن✋
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دولت جان یه فکرم به حال دستفروشان بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بسه دیگه چقدر می نالی تو .من نمیدونم منظورت از دست فروش چیه یعنی مغازه دار بازاری اگه اینجوریه میتونی مغازتو بفروشی .ی ۷۰۰ ۸۰۰ تومنی دستت میاد تو هم خرمارو میخوای و هم خرمارو.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
یه لحظه فکر کنید
خدا دستور داده از حیوانات حلال گوشت تغذیه کنیم و حرام نخوریم
حالا ببینید به خاطر توجه نکردن به همین موضوع تا حالا چند هزار نفر تو دنیا مردن یا چند هزار خانواده داغدار شدن(کرونا)
خب به نظرتون قوانین اسلام سخت گیرانس یا صرفا به سود انسانهاست
خب به نظرتون قوانین اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
از کجا معلومه علت کرونا بخاطر گوشت حیوان حرام گوشت بوده؟
هنوز که هنوزه علت اصلی این بیماری پیدا نشده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
حیوانات حلال گوشت نظیر گاو و گوسفند نیز منشاء بیماریهای کشنده هستند نظیر تب مالت و سل و تب کریمه کنگو و ...............
در این مورد چه راهکاری دارید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
وااااای یعنی تو هنوز نمیدونی کرونا کاملا ساختگی و هوشمنده!!!!!!!!!! خفاش کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
آفرین احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
البته حتی اگر این نکته شما درست هم نباشد ما باید به دستورات اسلام عمل کنیم. چه بسا خیراتی برایمان در انها هست که اصلا تا هزاران سال هم کسی ان را کشف نکند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
علیرضا جان، اگه نمیتونی مقالات تاپ رو بخونی، حداقل ی سرچ تو گوگل کن. خفاش فقط یک میزبان برای کرونا هست، دیگه بحث انتقال اون از خفاش به انسان منتفی شده، خیلی وقته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بابا حیوان کجا بود خفاش کجا بود ایی ساختگی دست بشر میخان جمعیت کم شه الهی نابود شن ایی راه حلش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عزیز دل کرونا از خفاش نیست از ایلومیناتی هاس کار اونای برا نظم نوین
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید❤❤
۱۴:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تکلیف ماه محرم چی میشه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ماه محرم ک گفتن اجرا میشه مراسم با رعایت نکات
بچه ها چرا کسی درمورد گرونیه بسته های اینترنت اعتراضی نمی کنه؟؟؟ ینی همتون پولدارین براتون مهم نیست دوبله و سوبله کردن همه چیزو؟؟؟بیاین دست ب دست هم بدیم بلکه صدامون رو بشنوننننن از طریق بیست و سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
ولا اینا خوبن فقط دستور میدن هیشکی نمیره مسوولین خودشون برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
مردم تو خونه نشستن کرونا میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا این مسئولی کاری نمیکنن چرا کامل قرنطینه نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
شما خرج مردم رو میدی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
نه عمت خرج مردم رو میده .. خجالت بکش اگه دولت همون اول دو سه ماه قرنطینه میکرد نیاز به این خرجای اضافی نبود .. کافی بود دو سه ماه ی کمکی به همه میکرد نه این همه تلفات داشتیم نه این همه خرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
نه خالت خرج مردمو میده . خجالت بکش
۱۲۳۴