بسمه تعالی
بعد از ۱۸روز از اجباری شدن استفاده از ماسک وپروتکل های بهداشتی که انصافا از سوی اکثر مردم رعایت شده هنوز میزان مرگ ومیر بالای دویست نفر شده ومعاون وزارت بهداشت هم فقط با تهدید واظهار ناامیدی به وجود دارو وواکسن توپ رو تو زمین مردم میاندازد . هرچند تلاش کادر درمان مورد تقدیر وسپاس همه گان است اماوزارت بهداشت نباید بیشر پاسخگو باشد؟؟
امروز و مترو رو نشون میداد خیلی شلوغ بود هیچ گونه تحولی تو مترو نداشتیم که مردم اینقدر فشرده بهم داخل مترو بودن
من نمی دونم شورای شهر تهران با شهرداری چیکار دارن میکنن
اینا خیلی حرفهای قشنگی داشتن درمورد مترو و انتقاد شدید از شورای شهر سابق و شهردارش
اتفاقا قانون رو باید بر اساس شرایط تغییر داد کسی که سه سال پیش نه سی سال پیش سکه مهر کرده اون زمان سکه 1200000 بود الان بالای یازده میلیون شده آیا درآمد اون فرد هم همین قدر تغییر کرده؟
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام متاسفانه امروز شوهر عمه م فوت شدن و کرونا داشتن وخود عمه ام در بیمارستان بستری شده. هر چقدر زنگ میزدیم شماره قبرستان نمیامدن ببرن.متاسفم برای مدیریت تون وزارت بهداشت وغیره ها
بعد از ۱۸روز از اجباری شدن استفاده از ماسک وپروتکل های بهداشتی که انصافا از سوی اکثر مردم رعایت شده هنوز میزان مرگ ومیر بالای دویست نفر شده ومعاون وزارت بهداشت هم فقط با تهدید واظهار ناامیدی به وجود دارو وواکسن توپ رو تو زمین مردم میاندازد . هرچند تلاش کادر درمان مورد تقدیر وسپاس همه گان است اماوزارت بهداشت نباید بیشر پاسخگو باشد؟؟
من نمی دونم شورای شهر تهران با شهرداری چیکار دارن میکنن
اینا خیلی حرفهای قشنگی داشتن درمورد مترو و انتقاد شدید از شورای شهر سابق و شهردارش
اونوقت به خاطر امار غلطشون مدارس و دانشگاه ها هم باز میشه
احتمال لغو هستش