ایی چ مصیبتیه ? یا خدا ول کن خیلی سخته ۵ ماهه زندگی مردم فلج شده با ترس واسترس زندگی کردن واقعا سخته چرا نباید دولت ما دو هفته کشور و قرنطینه میکرد ک اوضاع بهتر شه ??? کل کشورای دنیا ایکارو کردن نمیشه ک تا آخر عمرمون ایطو زندگی کنیم
نمیدونم ایی استاندار خوزستان داره چیکار میکنه ولا ۳ ماهه من اهل یکی از شهرای خوزستانم دیگه بیمارستانم آزمایش کرونا نمیگیرن باید برن آزمایشگاه بیرون واسه ی آزمایش خون کرونا ک ۲ ساعته آماده میشه ۶۰ هزار تومن میگیرن چخبره خدااا چقد مردم ظالم شدن قبلا ۳۵۰۰ بود بیمارستان
سلام من پرستار بیمارستان خورشید اصفهان هستم. لطفا یه پیگیری در خصوص مدت زمان استعلاجی پرسنل پرستاری این بیمارستان داشته باشید. جدیدا به خاطر کمبود نیروی پرستار. مدت زمان استعلاجی کرونا رو برای پرستاران از ۱۴ روز به ده روز کاهش دادند و پرستارا با حال عمومی بد و ضعف و بی حالی تو شیفت حاضر میشن حتی گفتن. که اگر پرستار علائم تنفسی نداشته باشه کلا استعلاجی نباید بره. این رو لطفا پیگیری کنید یه پرستار ناقل حتی بیشتر از یه بیمار میتونه ویروس رو پخش کنه. از طرفی ما قسم خوردیم اول مراقب سلامتی خودمون باشیم بعد مردم آخه یه پرستار ک خودش مریضه چطور میتونه از یه بیمار دیگه مراقبت با کیفیت انجام بده. خداییش وقتی سالم هستیم هم سخته چ برسه ب اینکه بیمار هم باشی
شش ماه از شروع کرونا تو بیمارستان خورشید میگذره
بچه ها همه خسته و افسرده شدن و بجای اقدامات انگیزشی
تو اوج خستگی بچه ها دارن اقدامات فرسایشی انجام میدن
این حجم از خودخواهی سیستم و نادیده گرفتن پرسنل ازکجاست؟؟؟
آیا نجابت ، سکوت،ایثار کادردرمان باید موجب مظلوم واقع شدنشون قراربگیره؟
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
واقعا کاش یکی حداقل پیگیری میکرد
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
واقعا خیلی بده همکارای ما زیر این فشار له شدند مسولین بیمارستان فقط فکر خودشون هستند بعد از چند ماه از شروع کرونا هنوز ما تو بخشها پرسنلی داریم که وسط شیفت از هوش میره کسی نمیخواد پیگیر این مسئله باشه واقعاً؟؟
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
پول بهتره با شروع کرونا خیلی از شرکتها را ه افتادن جان مردم کیلویی چند
امروز بعد از چند ماه رفتم بازار, اصلا مردم رعایت نمیکنند نه ماسکی نه رعایت فاصله اجتماعی یه مغازه رفتم وای دیگه هیچی از بی ملاحظه گی مردم نگم, فقط استرس و عصبانیت از دست مردم بی فرهنگ
خدا به دادمون برسه با این اوضاع حالا حالاها آمار بالا میره
من امسال تمام وقتمو واسه کنکور گذاشتم ولی خواهشا یه پیگیری کنین برای لغو کنکور
پدر و مادرامون سنشون بالاس و در معرض شدید و جدی این بیماری هستن
خانم دکتر مینو محرز هم امروز اعلام کردن اصلا نمیشه مراسم محرم رو با پروتکلها برگزار کرد و سعی در لغو برنامه محرم دارن
بچه ها همه خسته و افسرده شدن و بجای اقدامات انگیزشی
تو اوج خستگی بچه ها دارن اقدامات فرسایشی انجام میدن
این حجم از خودخواهی سیستم و نادیده گرفتن پرسنل ازکجاست؟؟؟
آیا نجابت ، سکوت،ایثار کادردرمان باید موجب مظلوم واقع شدنشون قراربگیره؟
خدا به دادمون برسه با این اوضاع حالا حالاها آمار بالا میره
الکی گفت کرونا گرفتم تا یک عطاری و یک دکتر سنتی رو تو اینستاگرام تبلیغ کنه.
تو شهر ما روزی 20 نفر میمیرن
پدر و مادرامون سنشون بالاس و در معرض شدید و جدی این بیماری هستن
خانم دکتر مینو محرز هم امروز اعلام کردن اصلا نمیشه مراسم محرم رو با پروتکلها برگزار کرد و سعی در لغو برنامه محرم دارن