نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تنها راه نجات از کرونا عزاداری برای امام حسین است ع حسین ع سفینه النجاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
شما برو عزاداری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
میخوای کار هم نکن و بشین عزاداری کن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
شما عزاداری نکن و عقاید دیگران رو هم مسخره نکن. نه اینکه تو حالت عادی تو ادارات و بانک ها مردم کاملا ایمن هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
تنها راه رعابت اصول بهداشتی هست
Iran (Islamic Republic of)
Pouy
۱۲:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
حتما تو هم ازون دسته آدمایی هستی که برای یه مراسم عزاداری میخوای جود ملتو به خطر بندازی
Belize
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز
من فرد مذهبی ای هستم ولی فقط با عزاداری کرونا از بین نمیره.لطفا از گفتن جملات خرافی خودداری کنید.
راستی ماسک هم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
با موج های ناشی از برگزاری کنکور و محرم و همزمانی با ورود دانش آموزان و دانشجویان پاییز عجیب خواهد شد.
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
باز میگن از ۱۵ شهریور مدارس بازن مسوولین هیشکی نمیذاره بچش بره مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
صد دردصد فقط خدا به بچه هامون رحم کنه ،من که تنها نگرانیم برای بچه هام هست بیشتر هم بخاطر پسرم که متاسفانه مشکل ریوی وآسم داره کل پائیز وزمستون داغون میشه می دونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
نذا بچت بره بهیجوجه حتی مشکلم نداشته باشه فوقش یسال دیرتر با ایی نظرات دارن میگن ک کمتر از یسال بفکر واکسن نباشید بعد میگن از ۱۵م مدارس بازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا چیه؟بسته های اینترنت رو ارزون کنیییییییین
۴۰تومن چخبرررررررره متاسفم ب ایرانسل و همراه اول
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۳:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
طرح ترابردپذیری رو اجرا کردند که اپراتورها توی رقابت باشند. ولی وقتی مردم حاضر نمیشند به اپراتور با خدمات بهتر ترابرد کنند، چرا اپراتوری که خیالش راحته مشترکینش رو از دست نمیده، مردم رو سرکیسه نکنه. از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا چیه؟بسته های اینترنت رو ارزون کنیییییییین
۴۰تومن چخبرررررررره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
با موج های ناشی از برگزاری کنکور و محرم و همزمانی با ورود دانش آموزان و دانشجویان پاییز عجیب خواهد شد.
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
ای بابا بزار بمیریم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
من فقط موندم چرا این آمار تکون نمیخوره اصن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
با رعایت مسایل بهداشتی و ماسک و فاصله اجتماعی میشه تا حدود زیادی جلو کرونا ایستاد از طرفی مردم خیلی ها رعایت نمیکنند مرگ مال خانه همسایه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
هنوز کجاشو دیدین بزار ماه محرم برسه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کی میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
هنوز کجاشو دیدین بزار ماه محرم برسه .....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
بله دیروز یه بیسوادی گفت که امار در 12 استان کاهشی شده و از وضعیت قرمز خارج شدند!!!
Iran (Islamic Republic of)
مدافع حرم
۱۴:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دولت دست امریکای شیطان صفت را از منطقه ما کوتاه کند به حول و قوه الهی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چی ربطی داره عزیز!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
منم استقلالی ام ولی عقلم میگه پا پست مرده ها کرونایی چرت ننویسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
استقلال اصلا به پرسپولیس نمیخوره که کری میخونی استقلال باید واسه هم سطح خودش کری بخونه یعنی تیمهای میانه جدول
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۴:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
استقلالی ها لایک کنید تا لنگیها بفهمن استقلال چقدرزیادیم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چقدر لایکا زیاده استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چی میگی گودرز کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
تو این اوضاع..... متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
استقلال و استقلالی زیاد هستند نیازی به اثبات نیست اونا نیاز دارن بگن ما هم هستیم دولت هم کمکشون می کنه!
Germany
محمد
۱۹:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
برسبولیسی ها که بیشتر شد خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مستشار
۱۴:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا زندگی مو نابود کرد.
۱۲۳۴