باز میگن از ۱۵ شهریور مدارس بازن مسوولین هیشکی نمیذاره بچش بره مدرسه
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
صد دردصد فقط خدا به بچه هامون رحم کنه ،من که تنها نگرانیم برای بچه هام هست بیشتر هم بخاطر پسرم که متاسفانه مشکل ریوی وآسم داره کل پائیز وزمستون داغون میشه می دونم چکار کنم
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
نذا بچت بره بهیجوجه حتی مشکلم نداشته باشه فوقش یسال دیرتر با ایی نظرات دارن میگن ک کمتر از یسال بفکر واکسن نباشید بعد میگن از ۱۵م مدارس بازن
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا چیه؟بسته های اینترنت رو ارزون کنیییییییین
۴۰تومن چخبرررررررره متاسفم ب ایرانسل و همراه اول
طرح ترابردپذیری رو اجرا کردند که اپراتورها توی رقابت باشند. ولی وقتی مردم حاضر نمیشند به اپراتور با خدمات بهتر ترابرد کنند، چرا اپراتوری که خیالش راحته مشترکینش رو از دست نمیده، مردم رو سرکیسه نکنه. از ماست که بر ماست.
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کرونا چیه؟بسته های اینترنت رو ارزون کنیییییییین
۴۰تومن چخبرررررررره
من فرد مذهبی ای هستم ولی فقط با عزاداری کرونا از بین نمیره.لطفا از گفتن جملات خرافی خودداری کنید.
راستی ماسک هم بزنید
علی برکت الله
۴۰تومن چخبرررررررره متاسفم ب ایرانسل و همراه اول
۴۰تومن چخبرررررررره
علی برکت الله