دکتر لاری این آمارها رو از کجا میارن؟
سه نفر از خونوادمون مبتلا هستن هر جا میبریم برا آزمایش،برا سی تی اسکن و .... انجام نمیدن، میگن باید بالای ۶۰ سال باشین یا خانم باردار
فقط تست آنتی بادی خون اونم آزمایشگاه های خصوصی
فکر کنم سرکار خانم لاری منظورشون از ۲۰۰۰ نفر مبتلا کسایی هست که کارشون ب سردخونه کشیده، هه
کنکور چیه میخوان به موج بیکاران کشور بیافزاید الان من که لیسانس دارم بیکارم 32سالمه بعد اصرار دارین کنکور برگزار بشه
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه همه که نمیتونن چهار ساعت ماسک بزنن تمرکزشون از دست میدم همراه با ترس و استرس امسال نرین کنکور بدین خودتونو به کشتن ندین اگر الان نفر اول کنکورم بشین کرونا بگیرین فایده نداره باید برین بیمارستان بستری بشین و دور از جون آخرش مرگه ****دوستتون دارم ایشاالله در پناه خدا باشید****
تو این اوضاع و شرایط که کسی رعایت نمیکنه و کسی هم به فکر مردم نیست باید به پرستارا و دکترا خدا قوت گفت واقعا شرایط سختی دارند انشاالله همیشه تندرست باشند
کجا انجام دادن ؟ ما در فضای مجازی در نظر سنجی شرکت کردیم و درصد بالایی موافق تعویق بودن
به نظر گزینه ها و در نهایت جابه جا کرد
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
yjc من شهروند تهرانم، ازشون بپرس چرا با وجود اینکه حدود 90 درصد مردم (بصورت میانگین در مکان های مختلف مثلا مترو 100درصد، اتوبوس ها 85درصد و...) ماسک می زنند پس چرا آمار مبتلایان پایین نمیاد؟ این هم میگن ماسک بزنید الکیه؟ از روی ناآگاهی یه چیزی پروندن؟ میخوان ماسک هاشون رو بفروشن؟ یا چی؟؟
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کرونا باعث شده تمام بیمارستانهای خصوصی پر شه و تمام بیمارستانهای دولتی هم همین طور و مردم میدونید چقدر هزینه درمان میکنند البته تلاش پزشکان و پرستاران رو زیر سوال نمیبرم و دستشون درد نکنه ولی از طرفی نظام بهداشت و سلامت تمام مشکلات مالیش برطرف شده
سه نفر از خونوادمون مبتلا هستن هر جا میبریم برا آزمایش،برا سی تی اسکن و .... انجام نمیدن، میگن باید بالای ۶۰ سال باشین یا خانم باردار
فقط تست آنتی بادی خون اونم آزمایشگاه های خصوصی
فکر کنم سرکار خانم لاری منظورشون از ۲۰۰۰ نفر مبتلا کسایی هست که کارشون ب سردخونه کشیده، هه
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه همه که نمیتونن چهار ساعت ماسک بزنن تمرکزشون از دست میدم همراه با ترس و استرس امسال نرین کنکور بدین خودتونو به کشتن ندین اگر الان نفر اول کنکورم بشین کرونا بگیرین فایده نداره باید برین بیمارستان بستری بشین و دور از جون آخرش مرگه ****دوستتون دارم ایشاالله در پناه خدا باشید****
ببینید کی گفتم
جان انسان ها از هر چیزی ارزشمند تر است.
به نظر گزینه ها و در نهایت جابه جا کرد