نرخه

نرخه

مشهد/نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران؛
نایب رئیس اتاق بازرگان ایران چند نرخه بودن ارز را عامل اشاعه رانت خواری در کشور دانست و گفت: چند نرخه بودن ارز امکان هر نوع سودجویی و فساد را چندین برابر می کند
کد خبر: ۴۴۰۶۷۴۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۱