معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اعلام کرد: از امروز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری انفجارهای کنترل شده برخی مهمات دشمن در اطراف شهر بندرعباس انجام خواهد شد.
روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اطلاعیهای اعلام کرد: عملیات خنثیسازی و انهدام مهمات عملنکرده مربوط به جنگ تحمیلی سوم از فردا یکشنبه به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.