زرکان

زرکان

مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: ایستگاه آتش نشانی رزکان و کهنز در منطقه شهریار به مرحله بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۸۷۲۸۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۲۸