فرمانده یپاه

فرمانده یپاه

دباغ در دی ماه سال 1367 به عنوان عضوی از نمایندگان اعزامی امام خمینی(‌ره‌) برای ابلاغ پیام ایشان به گورباچف انتخاب شد.
کد خبر: ۴۳۵۹۸۰۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۰۹