معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت : یکی از اولویتهای مجموعه دولت و استانداری درطول 2سال گذشته تقویت ، احیا و افزایش سمنها بوده است که خوشبختانه موفقیتهای حائز اهمیتی براین عرصه نائل شدهایم.
پس از سبزه سمنو را به سفره می آورند. سمنو به فتح اول و دوم غذایی معروف است که از آرد پزند و شبیه کاچی است و شیرینی آن را از آب جوانه گندم که هنوز سفید رنگ و شیرین است تامین میکنند.