سرپرست مدیریت بحران استانداری گفت: استفاده از سوخت جایگزین برای نانوایی ها مستلزم ارسال این تجهیزات از تهران است که تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده و به تدریج نانواییها مجهز به آن میشوند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: نانواییهای آزادپز فعال در شهر قم در صورت انتقال یافتن به منطقه پردیسان (به صورت داوطلبانه) از سهمیه آرد یارانهای برخوردار خواهند شد.