معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا از ابتدای مهر در کشور آغاز میشود، گفت: بیش از ۲۵۰ هزار دز این واکسن در سطح استان توزیع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تأمین واکسن آنفولانزا به میزان کافی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این واکسن در زمانهای مشخص شده در بین گروههای هدف و داروخانهها توزیع میشود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: درمانگاه سلامت ایرانیان با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهر تازیان از توابع شهرستان بندرعباس افتتاح شد.
فرماندار دالاهو گفت: شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان نگران کننده است از این رو خروج از وضعیت موجود و سفیدشدن این منطقه از لحاظ ابتلا به کرونا نیازمند همراهی همه جانبه مردم است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با ثبت ۲ مورد فوت دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۱ نفر رسیده است.
رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته و موج این بار به دلیل نزدیکی به فصل سرما جدی است از مردم خواست سفرهای غیرضروری را حذف کنند و در خانه بمانند.
مدیر کل سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرکرد گفت: دستورالعملهای ابلاغی ستاد ملی کرونا در مدارس چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.