وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: انتظار ندارم روابط ما با ایران از این پس برای همیشه فارغ از هر فراز و نشیبی پیش رود، اما به آینده امیدوارم.
یک پایگاه خبری با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران نوشت: یک گروه تجاری کوچک در این مراسم حضور داشتند؛ ایران منابع عظیم نفتی دارد و کالاهای انگلیسی میتواند وارد بازار ایران شود.
در جریان این مذاکرات، فهمیدم که اگر این مردم نبودند، اگر این مردم مقاومت نمی کردند، اگر آنها حمایت نمی کردند و بیش از همه اگر لطف خدا نبود؛ هیچ کداممان به هیچ جایی نمی توانستیم برسیم.