مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در استان کرمانشاه، گفت : اکنون تمام مدارس شهری و ۲ هزار و ۲۳ مدرسه روستایی با دریافت مودم و پهنای باند رایگان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.
رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات شورای شهر مشهد گفت: امضاهای طلایی و گلوگاههایی در مدیریت شهری داریم که با تکیه بر هوشمندسازی برطرف و سلامت اداری مضاعف میشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: توسعه زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات به عنوان تحقق عدالت و رونق روستاها از اهمیت ویژهای برخوردار است.
مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۴۵۸ مدرسه استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدهاند که ۸۰ مدرسه دیگر در انتظار اتصال به شبکه ملی اطلاعات هستند.